Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Invitert svigers og noen andre hit 17.mai på mat, og ettersom jeg selv jobber til 14.30 så ha jeg tenkt å gjøre det lett. Så spekemat er jo godt, men er år og dag siden jeg ha ordnet det selv.. Så hva må/bør jeg ha med?
OsloMor Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Å ja, tenkte kun spekematen jeg nå, he-he. Hjemmelaget potetsalat er obligatorisk for meg iallefall;)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Rømmegrøt. Du kan jo lage fra ferdigpakke. Ellers bruker vi mye flatbrød til. Frisk frukt er også godt. Og hvitvin:)
silhah og emilie Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 potetsalat er et must melon er jo godt eggerøre ja åsså loff
Mamma´n til A og F Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Orker du ikke lage potetsalat, kjøp og putt ekstra purre og potetbiter oppi. Jeg bruker melon, tomater, mais og eggerøre som tilbehør. Og husk flatbrød og rundstykker/loff
Gjest dagdrømmer Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Morrpølse, fenalår, strandaskinke, div gode salamier (peppersalami, ,lammesalami,, kryddersalami), rødvinspølse... synes jeg er godt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå