tonemor81 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 10. mai fødte jeg verdens vakreste lille gutt, Emil Han kom til verden fort! Etter en time med pressrier (uten pauser mellom riene, riktignok) kom han. Terminen er egentlig 19. mai, men han hadde det litt travelt. Takker for alle gode råd og tips jeg har fått her inne. Som førstegangsfødende har dette vært uvurderlig for meg! Takk også til avdeling B7 på Fredrikstad sykehus! Makan til snille og fantastiske jordmødre (og ansatte generelt) har jeg ikke sett maken til! Nå går jeg over på Din Baby, for dette med babyer er jeg fullstendig grønn på. Lykke til alle dere som går og venter!
Mops7 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer:) Høres ut som en super fødsel, sånn vil jeg også ha:o) -jo før jo heller.. hehe
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så masse, masse til deg! Godt å høre at du virker fornøyd med fødselsprosessen og de som hjalp til underveis. Nå må dere bare kose dere. Han ble forresten født på bursdagen min:) Interessant å høre at du fødte litt før termin da. Jeg har 16 dager til termin 29. mai. Er førstegangs og er forberedt på å gå over, men kanskje jeg ikke gjør det da. Lykke til videre:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye, godt å være ferdig kan jeg tenke meg:) Kos dere masse!! Å babyer det fikser du fint skal du se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå