Gå til innhold

Her kommer et teit innlegg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....men jeg må bare vite hva dere gjør.

 

La oss si at du lager en kjempegod middag. Hele familien spiser godt.

Etter måltidet er det litt igjen. For lite til en middag, men kanskje litt til lunsj om hele familien deler.

 

Så spørsmålet mitt:

 

Vil du dele måltidet med familien? Passet på at alle får smake.

Eller vil du spise alt alene - og ikke ofret en tanke om at barna dine heller kunne fått det?

 

Mannen min er han siste. Synst det er så egoistisk at han ikke kan la barna få "den beste maten".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. Hvis det går an å fryse ned, gjør jeg det, så får lillegutt det til middag en annen dag. Men nå når jeg er høygravid og konstant sulten, er sjangsen stor for at jeg hadde spist resten etter at ungen har lagt seg.....

Skrevet

Hi hi.. Jeg tenker at det ike er noe problem, fordi det er godt mulig å lage samme maten om igjen... Ellers går det i kjøleskapet, og vi spiser det som det passer seg. Er mannen kjempesulten til kvelds, så kan han vel spise det....

Skrevet

???????? Noen ganger blir jeg litt sjokkert over hva folk her inne syns er et problem i hverdagen :)

Skrevet

Herregud, det er vel bare å spis det så lenge det er greit for den andre voksne og barna ikke vet det!

 

Hender det aldri at dere spiser snop eller god mat etter at barna har lagt seg? Så lenge de ikke vet det er det ingenting galt i det. Det samme vil de gjøre når de blir stor og får barn.

 

Barna skal heller ikke få for mye av god mat (som ofte er usunn) synes jeg, uvane.

Skrevet

Matvrak som jeg er så hadde jeg gjemt det på et lurt sted i kjøleskapet, så ikke mannen min fant det. Deretter hadde jeg spist det til lunch, når sønnen var på skole og mann på jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...