Gå til innhold

Da er budrunden i full gang!!!! Utrolig spennende:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er selvfølgelig bortreist og sender meg bare meldinger med oppdateringer. Klokken 12.00 tikket det første budet inn på 3,3 mill og vi har nå lagt inn et bud på 3,8 og fristen går ut om 10 min!! Det er ivertfall noen som får solgt huset sitt i dag til minimum takst og det 24 timer etter visning. Det er utrolig kjapt......

Klarer nesten ikke gjøre noe fornuftig her jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahh! så spennende! har du en link å legge ut så vi får se det fine nye huset ditt da?

Skrevet

åååå så spennende da vennen :) Masse lykk til!

Skrevet

fytti for et fint hus

hvor i landet er det?? er ikke så lokalkjent at jeg kjenner det igjen på postnr hehe

Skrevet

veldig fint da!! vet ikke helt hvor i landet Gressvik ligger, men synes dere får mye for 4.1 jeg da, om det blir det da:). Har dere råd så go for it!:)

Skrevet

Ååå, heldiggris om dere får det!!

*vil også ha stort fint hus...*

Skrevet

Det ligger ved sjøen ikke så langt fra fredrikstad:)

Skrevet

Da har jeg gitt etter og vi har lagt inn 4,1......nå er det stopp og mannen må faktisk male hele huset selv! Heldig selger da.....

Skrevet

Og heldig deg som kan flytte inn i fin hus uten å måtte male så mye!!! :-)

Skrevet

Spennende. Hvor lenge ligger dette budet da ???

Skrevet

Han hadde visst ikke lagt inn enda. De andre har begynt med 10 og 10 opp så det beste er å kline til på 4,1 hvis han absolutt vil. Vet jo ikke hvor mye vi får for vårt....og det er det som er skummelt. Ønsker ikke mere i gjeld.

Mens jeg skrev dette har noen andre lagt inn 4,1 og da håper jeg han stopper!

Skrevet

Fyttigrisen for en budrunde. Helt mentalt utslitt her jeg. Vi stoppet på 4,150 og huset ble solgt for 4,160. Hadde vi gått op 10 til ville vi nok fått det. Nå skal sikkert mannen furte en uke eller 2:)

Skrevet

Jøss!!!!Like borti gata for meg det jo:))))

Huset er kjempefint,men kjære vene......4,1?

Nei,da hadde jeg heller kjøpt det nede på vei mot Oksrødkilen med 2 utleiemuligheter til 6,5:)

Da får du jo inn noen tusen i mnd:)

Ser budrunden er ferdig nå....ligger flere dyre hus uti her hvis du ikke trenger maaaaange soverom:)De kommer med jevne mellomrom de husene.Folk har ikke råd til å beholde de husene her ute nå med den renta vettu:)

Lykke til:)

Skrevet

Jøss kunne blitt naboer vi da:) Vi trenger mange soverom og de husene er det veldig sjeldent mellom hver gang. Hadde veldig lyst på dette, men måtte si stopp en gang. For å finansiere måtte vi få 4,5 for det vi har i dag og jeg er veldig usikker på om det er realistisk. Synes dette gikk utrolig fort.... for fort i svingene og da er det lett å bli revet med. Kunne aldri bodd der uten oppussing så da ble det stopp. Mannen er skikkelig lei seg da:( Vi hadde fått det for 4,170 men 400 over takst er mye penger nå som jeg ikke har inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...