Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om noen som kjenner noen som vet om noen? Sentralt øst i landet:) Så kommunikasjon til og fra er ekstremt enkelt om man ikke kjører bil.

Tenk og fått noen til å rydde bort tøy på fredagene, pusset vinduer, vannet blomster, vasket karmer, vegger, små fingeravtrykk overalt, gulv, lister osv hver fredag?

Da hadde jeg vært lykkelig....

Hva må jeg regne med å betale? Litt i underkant av 300 kvm enebolig?

Og hvor finnes disse? Ikke på finn.no eller nav.no, der har jeg sett!!

Send gjerne pm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehehehehehehe, den var god. Om nav har begynt å leie ut hushjelp vil jeg også ha. Tror sikkert ikke du må betale noe da, finnes nok en stønad for slitne husmødre i villa på beste østkant. På finn kan du nok finne en pent brukt russisk dame og de er vel ikke kjent for å være særlig dyre.

Nei, nå må jeg flire litt........

Skrevet

"På finn kan du finne en pent brukt russisk dame og de er ikke kjent for å være særlig dyre"....

Pass deg nå, den var helt i grenseland ift å starte en ny tråd her inne om rasisme.

Skrevet

Knøtta: Om du er ukjent ved at NAV har arbeidskraft så vil jeg kanskje holdt meg litt i øra var jeg deg? Er tidligere aetat vi snakker om, og ikke det siste jeg ville lett, nei??

Skrevet

Ordet "stedet" hadde vel passet greit inn i tiraden din. Regnet med at innlegget ditt var kødd, derfor svarte jeg useriøst, men ironi er jo en fin bil.

Skrevet

Moro når dere prøver å glatte over teite innlegg med "hallo-o, hørt om ironi, eller!?". Knegg.

Skrevet

Jaaaaa, Knøtts! *applaus*

Det at Japp glemte et ord i setningen sin, veide jo virkelig opp for hvor hjernedød du virker i svaret ditt!

Og så skylde på ironi når du helt tydelig bare ser for deg trygdeetaten når du hører Nav og salg av russiske damer på Finn.no!

Her går det unna, gitt....*klask i panna*

Skrevet

Håper du *klaska* deg rimelig hardt i panna så ting ramlet på plass igjen. Bare det å begynne en setning med ordet "og" sier vel mer enn litt.

Titten tei andrevondrei, var vel en sang fra barnetv det.

Say no moorrrreeee.

Skrevet

Å hei! Knøtt is on fire i kveld altså!

Kan vel ikke annet enn å gjenta min tidligere respons: Det at jeg begynte en setning med "og" veier jo virkelig opp for hvor hjernedød du virker i svaret ditt! Ved nærmere ettertanke burde jeg vel kanskje skrevet et ikke inni der, siden det kan virke som du har en noe snodig definisjon på ironi...

Skrevet

He he he, artig tidsfordriv dette.

Håper ALLE får en fortsatt fin kveld og da mener jeg alle.

Skrevet

Du får ta deg en tur på "Stedet", du. Der de billige damene vanker. Jeg er IKKE interessert i ei som er lei korte skjørt, fake Gucci og høye hæler.

Neste gang du er i tvil, send pm som du ble oppfordret til i hovedinnlegget, da?

Skrevet

Hvis du virkelig ser etter hushjelp er kanskje ikke kranglesiden det beste stedet aa lete...?

Skrevet

Du kødder nå???

Ikke får jeg være på skravle, for svarene mine passer ikke flertallet der. Dessuten er jeg ikke gravid, og blir nesten forvist ut av hele bim pga det........ jeg er i min første pp juli eller august.

Hvor står det at jeg heller ikke kan bruke krangle?

Man kan spørre om slimpropper og blodkaker på krangle, men ikke hushjelper??

Nåmåduhæærnfløttemeggideg!!!

Skrevet

Du må få tak i en mannlig hushjelp som utfører jobben i tanga!, så kan du sette deg i godstolen med at glass rødvin og nyte utsikten.

Skrevet

Det har du jaggu rett i, ikke nødvendigvis med rørleggertanga, men en mann......

Hvorfor var jeg så innstilt på at det skulle være en dame?? Så gammeldags jeg er..

Skrevet

Altså jeg mente ikke å forvise deg fra kranglesiden, men hvis du virkelig ønsker konstruktive svar tror jeg ikke dette er det lureste stedet å spørre. Ikke ante jeg at du ikke hadde "lov" til å vaere på skravle heller. Makan til hårsår du var da!!

Skrevet

Jeg har ikke hatt søvnløse netter eller følt meg spesiellt sår i hodebunnen, Pacific. Ingen fare.

De mest konstruktive svarene har jeg fått fra kranglere, nok en gang. Og det ene ledet til en som skal hit, så å bruke krangle vil jeg fortsette med, ellers takk!

Det er en grunn til at jeg liker krangle best. Litt overfladisk å tro det er bare "søpledamer" her inne, syns jeg.

Skrevet

Ok ok, slapp av litt da! Har jeg sagt noe om "søpledamer"? Nei.

Skrevet

Orker ikke involvere meg i russisk/ikke russisk/mann i tanga osv. debatten her.

Har selv vaskehjelp og det er nyyydelig. Veldig mange som har vaskehjelp, kan du ikke forhøre deg med kollegaer, venner, familie, naboer etc. så er det sikkert noen som har eller kjenner til en som kanskje kan vaske for deg også?

Skrevet

Jeg har (tro det eller ei) fått et bra forslag på pm, fra krangle:=)

Vi har forsøkt lokalaviser, større aviser i nærområdet osv uten hell. Mulig vi er strikse, men vi har noen retningslinjer vi ønsker å forholde oss til. Bla annet ønsker vi referanser, da fortrinnsvis på norsk og ikke urdu eller kinesisk, vi skal betale hvitt, vi ønsker en VOKSEN person med noen års erfaring, og noen som er til å stole på siden vedkommende skal være her fire timer hver uke. SÅ mye rot og dritt har vi helt sikkert at det blir nødvendig:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...