Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om noen som kjenner noen som vet om noen? Sentralt øst i landet:) Så kommunikasjon til og fra er ekstremt enkelt om man ikke kjører bil.

Tenk og fått noen til å rydde bort tøy på fredagene, pusset vinduer, vannet blomster, vasket karmer, vegger, små fingeravtrykk overalt, gulv, lister osv hver fredag?

Da hadde jeg vært lykkelig....

Hva må jeg regne med å betale? Litt i underkant av 300 kvm enebolig?

Og hvor finnes disse? Ikke på finn.no eller nav.no, der har jeg sett!!

Send gjerne pm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du kan finne hushjelp, men kanskje sett inn annonse i lokalavisa?

Men på en annen side, tenk hvor deilig d er viss du tar vaskinga selv, og heller kan bruke pengene på spa eller nye klær eller noe sånt? =)

Skrevet

Jeg er enig i at hushjelp er gull verdt. En kollega av meg på jobben har vaskehjelp annen hver uke. De har et hus på ca. rundt 200 kvm. Hun betaler 500 kroner i måneden. Hun spurte en eldre dame som vasker om hun ville jobbe ekstra, og det ville hun. Du kunne jo også spørre noen som har deltidsstilling om de vil.

Vaskehjelp er verdt hver krone, tenk å slippe å bruke av fritiden til å vaske :)

Lykke til i jakten !!!

Hilse en som ogs vil ha vaskehjelp

Skrevet

Du kan søke på nettet. Jeg fant mange der men har ikke bestemt meg enda. Omtrent alle i gata her jeg bor har vaskehjelp så jeg har også forhørt meg litt med naboene.

Det finnes både polakker og norske firmaer som rengjør hus. Prisene er selvsagt forskjellig. Men det blir en smaksak for hver enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...