Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 TR meldte sin ankomst søndag 4. Mai, varte til lørdag 10. Mai, har jeg da EL nå førstkommende søndag 18. Mai?! Har kjøpt med EL tester, men når skal jeg begynne med disse? Noen som kan hjelpe meg? Regner med det varierer mye fra person til person, men håper likevel noen kan hjelpe meg litt..
Babyønske �� Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Man kan ikke alltid regne med at eggløsning kommer 14 dager etter 1. dag i mensen. det kommer nemlig an på sykluslengden. Det er mer riktig å gå utifra at eggløsning kommer 14 dager FØR mensen. Fulgte det ikke med bruksanvisning til eggløsningstestene? Der bruker det ofte å stå et skjema om når man skal begynne å teste utifra sykluslengde. Det står et sånt skjema på www.pernille.info også. På www.babyverden.no er det en eggløsningskalkulator der du kan finne din fruktbare periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå