Holy mamma 3 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Lurer på om eg lekker fostervann.... Vil de stoppe fødselen da?
yasmina Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 De vil vel proeve stoppe frem til uke 34 hvis jeg ikke tar feil. hvis du lekker boer du ta kontaklt med foeden med en gang. Lykke til !
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 De prøver vell holde ungen inne så lenge som overhodet mulig uten at det er fare for deg eller barnet.. Så om det ikke er det vil dem nok helt sikkert prøve og stoppe det..
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 tanteungen min ble født for 3 uker siden,hun er født i uke 30-32..fødselen startet selv på natten å da hun kom på sykehuset sa de at de ikke ville stoppe den for de mente at det gikk bra..hun har ligget i kuvøse og er enda på sykehuset,men alt går fint med henne:)hun var 1615g og 41cm.så hun hadde vansker med ammingen og holde på varmen selv,men det går seg til nå:)så jeg vil tro det er forskjellig kansje..mener de at barnet er for lite,gjør de nok noe for å holde det i magen lengst mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå