*3 prinsesser* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Min datter har atopisk eksem, og av den grunn vil jeg helst bruke neutral skyllemiddel og vaskemiddel. Når klærene da er ferdig vasket lukter de ikke noe.Er det noen som vet om et stoff man kan tilsette for å få frisk/ren lukt av klærene som ikke irritererer huden? Av og til har man jo behov for å få bort lukter som svette, tiss etc.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Rent tøy skal ikke lukte. Dersom det lukter må du vaske på varmere tempratur. Det meste som tåler 40 tåler 60 nå og da, Og undertøy bør alltid vaskes på 60. Og det som tåler 30 tåler stort sett 40.
StorkeMammaen Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Jeg ville hørt på en helsekost. der finnes det naturlige oljer som går ann å putte i skyllemiddelet, Bl.annet teatreeolje. Lykke til.
*3 prinsesser* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Takk for hjelpen begge to:-) Jeg vil nok gå for Storkeplanleggers tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå