Icerus Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Tross alle symptomer så virker det som TR kommer for fullt i dag. Startet med spotting i går... 2 dager før IKM. Og i dag har det tatt seg litt opp. Skal uansett teste for å være helt sikker. Men har mistet motet allerede. Neste pp blir hoppet over pga reise til sambo. Så da blir det enda lengre før jeg kan aktivt håpe igjen... *snufs*
Dotten Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Æsj så kjedelig. Føler så med deg... Er selv i min 23. pp! Fikk TR i går. Hat, hat, hat. Masse lykke til om 2 pp'er da. Da klaffer det skal du se
Icerus Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk for det dotten Skal krysse alt som er mulig for at neste gang er det vår tur...
caiza Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Heisann Icerus. Har vært borte fra disse sidene lenge. Fant ut at det var like greit, så ikke tanken på en liten en til skulle bli så altoppslukende... ;-) Jeg er gravid i uke 13! Ser at du er her inne fremdeles og ville bare sende deg en liten hilsen og si masse masse lykke til! Krysser fingrene for at dere snart lykkes!
kei80 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 uff så trist,.så spent på deg!!!Skjønner at motet daler,vet alt om det.Vil bare sendene en tanke med en klem!
Randis Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Huff, for en nedtur. Bra du ikke har mistet motet enda. Lykke til neste pp etter samboeren din sin reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå