Gå til innhold

Sove på magen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har våknet et par netter av at jeg ligger på magen. Har snudd meg i søvne... Er det farlig? Klemmer jeg lillegullet mitt helt flatt?

 

Er i uke 27 og har skikkelig mage - så egentlig veldig rart at jeg ruller over på den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D e deili å ligge på magen :-)

 

Du klæmme garantert ikke babyen flat! dn ligge jo i akkurat som en ballong å kose sæ ;-)

 

Hadde dn fådd ondt ville du våkna av at dn sparka å styrte, garantert!!

 

Æ sove bare på magen å mærke allerede nu at æ får ondt når æ gjør d :-( Så æ ska nu prøve å vænne mæ te å sove i andre stillinger, for rægne me at d ikke blir så mye mer soving på magen :-) Når ikke babyen vil e d lite man kan gjøre :-P

Skrevet

Takk :) Får jo nesten dårlig samvittighet når jeg merker at jeg ligger sånn! Men hun sparker ikke!

Skrevet

Skjønne dæ :-) men ho hadde nåkk gjedd fra sæ nån reale spark visst du gjør nåt ho mislike :-P

Skrevet

Ja, hun sier vanligvis veldig klart i fra!

Som når jeg sitter og lener meg over pc på jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...