Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har våknet et par netter av at jeg ligger på magen. Har snudd meg i søvne... Er det farlig? Klemmer jeg lillegullet mitt helt flatt? Er i uke 27 og har skikkelig mage - så egentlig veldig rart at jeg ruller over på den...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 D e deili å ligge på magen :-) Du klæmme garantert ikke babyen flat! dn ligge jo i akkurat som en ballong å kose sæ ;-) Hadde dn fådd ondt ville du våkna av at dn sparka å styrte, garantert!! Æ sove bare på magen å mærke allerede nu at æ får ondt når æ gjør d :-( Så æ ska nu prøve å vænne mæ te å sove i andre stillinger, for rægne me at d ikke blir så mye mer soving på magen :-) Når ikke babyen vil e d lite man kan gjøre :-P
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Takk Får jo nesten dårlig samvittighet når jeg merker at jeg ligger sånn! Men hun sparker ikke!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Skjønne dæ :-) men ho hadde nåkk gjedd fra sæ nån reale spark visst du gjør nåt ho mislike :-P
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Ja, hun sier vanligvis veldig klart i fra! Som når jeg sitter og lener meg over pc på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå