monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er så spent denne mnd... Jeg har alltid sagt at jeg ønsker jan/feb barn og håper inderlig på at jeg skal bli gravid denne mnd! Jeg har blitt spådd av mange her at det klaffer denne mnd, at jeg til og med alt er gravid.... det er stygt og si det, men jeg blir veldig skuffet om det ikke stemmer.. hehe...Jeg har prøvd og finne El denne mnd, men ingen av testene viser possitiv... I går hadde jeg en liten blødning og jeg føler at livmora liksom strekker seg... Ellers er det ingen andre symptomer... men har nok uansett ikke Ikm før om en uke eller to... Det hele kan jo være innbildning... Noen fler som er spådd gravid nå i Mai og har lyst og dele den uutholdlige spenningen??
mumifrøken Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Ja, jeg ble spådd gravid nå i mai, og venter og venter og venter på IKM som er 6 lange dager unna. utålmodig!!!
monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 spennende!!!! Let me know hvordan det går... Hvem spådde deg?
Putzie Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er blitt spådd at jeg kunne ta en pos test i går, men har ikke tatt noen test. Blitt spådd av tre og alle har sagt at jeg kom til å bli gravid denne mnd, men i dag har jeg fått veldig brunt, menslignende utflod.. Har IKM i morgen, så lurer på om det ikke kan være TR som er på besøk... :( Vanligvis har jeg kraftig mens fra dag en, så har fortsatt et pitte lite håp.. Men tviler.. Er jo bare i 1 pp..
monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 spennende... Jeg skal krysse fingrene for deg=) Uti fra det du skriver er det jo absolutt håp... Nå skal jeg på jobb, gjett hva jeg kommer til og tenke på reste av kvelden... sukk*
isi* med liten januar spire!! Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Titteij. Jeg ble spådd av stratosen og en til at jeg ble gravid i mai. Og tilsammen har 4 stk sett på meg(husker ikke nickene på alle) å så iløpet av våren... Og idag fikk jeg pos test... 5+0.... åhjjj...!! Lykke til!!! Babystøøøv å sees snart på 1trim
monca*84*j12 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 *suuuger til seg støv---..... grattulerer så mye=) og takk for at du gir meg håp?=
mumifrøken Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Det var Magica fra Tyll som spådde meg gravid nå i mai. Jeg ble riktignok spådd av ei anna noen uker før det, og hun hadde et helt annet resultat. Tror det var desember eller noe sånn. Jeg velger å tro på Magica, på samme måte som jeg kun velger å tro på de gode værvarslene ;o) Nå er jeg så superspent, og gleder meg til begynnelsen av neste uke, når jeg endelig kan få svar på om det skjer noe spennende inni magen min. Har ikke allverdens av symtomer, syns jeg føler meg litt uvel og trett og sulten, men jeg kan nok klare å inbille meg det også. Får bare finne på masse moro resten av uka så tida går fort, så jeg får vite. Så det var ei med samme IKM-dato som meg som testa positivt i dag, jeg blir jo litt gira av sånnt, men tror ikke jeg skal røre testen min før neste uke. Helst vente noen dager og se om tanta kommer, men jeg blir nok veldig utålmodig når mandagen kommer... Jeg gleder meg! (Og gruer meg litt)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har ikke blitt spådd (?) gravid i det hele tatt, hehe :-) Men min kjære og jeg har planlagt barn en stund, og har hele tiden ønsket at det skal bli et jan/feb barn, akkurat som du ønsker deg ;-) Derfor krysser jeg fingrene for oss begge to, og ønsker deg masse lykke til !! ;-) (Jeg har IKM til helgen, og er veldig spent) *sender masse lykkeønskninger*
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Ble spådd at jeg skulle finne ut av graviditeten i slutten av mai begynnelsen av Juni, akkurat i den perioden jeg har IKM, litt spennende å se:P lykke til alle sammen
monca*84*j12 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. mai 2008 dette er bare så spennende altså.... håper det klaffer for oss alle... jeg sliter fortsatt med og finne el, men den må jo komme før eller siden... har jo tr gjevnlig... vi må prøve og holde kontakten for og se hvordan det går.... spåing er litt spennende... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå