Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to små jenter, den yngste sover fremdeles inne hos oss, eldste har eget rom og trives med det. Vi har nok soverom at begge kan få hvert sitt rom, men jeg lurer likevel på å la de dele rom en del år fremover. Er cirka to års aldersforskjell.

Noen som har erfaringer med små søstre på samme rom, og hvordan har det fungert for dere? Hvor mange år kan det gå før eldste bør få sitt eget rom? Ser for meg at det kanskje kan bli et ønske fra henne rundt skolestart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her vil storebror (4 år) dele rom med lillebror (2 år i aug) når vi flytter til ny huset. har rom til begge hvis de vil det, men siden de vil ligge på samme rom, så gjerne for meg, sikkert koseligere for de det:-)

de har egne rom her vi bor nå da.

Skrevet

Ja, jeg ser for meg at det kan være koselig for de å dele rom. Spørs om min eldste har samme oppfatning da... Men det er jo ikke verre enn å prøve det og se hvordan det går.

Skrevet

Her hadde guttene (15 mnd mellom dem ) hver sitt rom en god stund , men naa har vi lagt dem paa samme rom pog de elsker det.

Det rommet som naa er til overs har vi laget om til lekerom og det er kjempe praktisk .

her faar de dele rom saa lenge de oensker det selv :)

Skrevet

Mine to eldste er jenter, det er 3 år og 9 mnd mellom dem. De delte rom i mange år, først av plasshensyn, deretter fordi de ville det selv. de syntes det var kjempekoselig. De delte rom fra de var 1 og 4 1/2 til de var rundt 8 og 12, tipper jeg. De hadde hver sine rom lenge, men likevel valgte de å sove inne hos hverandre.

Så det er ikke noe i veien for å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...