Gulljnta Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hjelp, har muntlig eksamen i nyere historie i dag som privatist. Har fått høre så mange skrekkhistorier i det siste om at man bare får 10 min forberedelse og ikke de 20 man har rett på. Har lest litt i 3 uker nå og har en passe oversikt, men er dårlig på årstall og dette her, er ikke så flinke til å binde sammen de store linjene som alle snakker om. Kan vel ikke stryke så lenge jeg kan si litt? Skal vel litt til for å stryke på en muntlig eksamen vel? Huff... Kom opp i engelsk eksamen i fjor, og hadde så og si ikke lest, men fikk 4... Men der hører de vel på uttalen også. Noen som kan gi meg litt oppmunting og råd til å takle nervene som plutselig kom?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hvis man har krav på 20 minutters forberedelse før selve eksamenen, så skal man få 20 minutter til å forberede seg på. Hvis eksaminator forsøker å kutte ned på den tiden, kan du bare stå på ditt. Men det der kan jeg ingenting om. Dersom du kan si noe fornuftig om nyere historie og ikke sier alt feil, kommer du ikke til å stryke =) Man kan stryke på muntlig eksamen, men det skal veldig mye til. Og jeg tror ikke du kommer til å stryke =) Masse lykke til på eksamen!
svanemamma Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Dette går nok kjempebra skal du se! Ønsker deg masse lykke til på eksamen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå