Gå til innhold

Trenger råd ang forstoppelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen kommer seg ikke på do stakkars. Han har vært sånn i 3mnd!! Han er på do kanskje ei gang i uka,og da er det myyye og så hardt at han illskriker av smerte stakkars liten. Jeg begynte med å "pøse" på med svisker og malt,men det hadde null effekt. Gikk til legen,og han anbefalte 1,5ml duphalac morgen og kveld. Dette hjalp ikke heller,og jeg gikk til legen igjen. Da fikk jeg beskjed om å øke til 3ml morgen og kveld i et par uker. Vel,nå har det gått 2 uker,og det er fremdeles ingen bedring. Han har kanskje vært på do et par ganger ekstra i uka,men det er bare bittelitt som kommer ut og det er fremdeles steinhardt. Hva i all verden kan jeg gjøre? Kan det være noe galt i tarmsystemet hans,evt hva? Han virker ikke som det plager han ellers,kun når han endelig kommer seg på do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, stakkars liten... hvor gammel er han og hva spiser han? Drikker han nok vann?

Skrevet

han er 6mnd... nei,han drikker ikke vann i det hele tatt omtrent... har problemer med å få i han annen drikke enn mme...

Skrevet

dytter...

Skrevet

Vet ikke jeg altså, men vi voksne blir jo rådet til å spise mer fiber og drikke masse vann. Har han mye fiber i kosten? Fullkornsgrøt, broccoli, brødbiter? Sikkert andre ting det er mye fiber i som en liten tass kan spise, men er ingen ekspert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...