Armendi Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Dattera mi heter Malvesa.. Isadora, Melody var egentlig navnene jeg alltid hadde tenkt å kalle hvis jeg fikk jente, men så hadde moren til bf som er x nå da oppfunnet navnet, dem er fra utlandet.. og navnet er en blanding av skog og natur på en veldig ren og fin måte.. Jeg var litt usikker i begynelsen siden Isadora har stått på lista mi i alle evigheter, men da jeg hørte navnet og at ingen andre heter det fordi hun hadde satt navnet sammen selv så falt jeg pladask ) Vil bare høre om noen andre synes det er et fint navn da
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Synes det var et fint navn, jeg! Særlig når jeg du fortalte historien bak navnet og hva det betyr. Morsomt med et navn ingen andre har
Armendi Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk skal dere ha Det var jo derfor jeg ble så forelska i det navnet.. alle spørr hvor navnet kommer fra haha, og dem sier at er var et flott navn, men så har jeg tenkt at noen kanskje sier det bare for å ikke såre meg.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå