Gå til innhold

Gulp, vi har lån på tilsammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 046 500, i flg 3x betyr det at vi bør ha ei inntekt på 682 051,-, vi har iflg siste likning: 525 000, men da har jeg hatt permisjon over halve året da. Gubban, men vi har nå greid oss godt vi. Mat i skapet og renteøkninger så det har holdt. Og vi har det bra. Betaler noe strengere enn vi må også på låna. Heldigvis steig mannen brukbart i lønn nå, fra denne måneden og den generelle lønnsøkninga:) Blir spennende å se hva jeg får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dobbelt så mye lån, men også annsles inntekt.

Skrevet

Hehe, regner med dere har annen inntekt da ja:) Men vi har egentlig mer vi også enn det likninga viser for i fjor. Jobber ikke svart nei;) Men jeg hadde permisjon mye over halve året, med 80% lønn. Jobber også endel ekstra til vanlig, men det rakk jeg ikke i fjor.

Skrevet

Jeg har lån på ca. 300.000 tilsammen, og inntekt på ca. 350.000 :) Livet er deilig....

Skrevet

vi har lån på ca 2.6 og inntekt på ca 1 mill

Skrevet

Også jobber jeg deltid i tillegg:) Har 100% ment jobber frivillig 75%. Sier ikke at vi har det fett nei, for det har vi ikke, men vi greier oss bra. Skjønner egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men men...

Skrevet

vi har lån på 2.4 mill inkl studielån og inntekt på 1.1 mill. Synes vi har det bra men det er jaggumeg nok å bruke pengene på med to, snart tre barn i huset.

Skrevet

Jepp, I know. Vi har 3 barn, men bare 1 vi har barnehage på da:)

Skrevet

Vi har lån på 2,2 (utenom bilen) og har en samlet inntekt på ca 750 tusen i året. (utenom overtid)

Klarer oss veldig fint vi, kanskje litt fordi mannen har mulighet til å jobbe en del overtid, og han elsker jobben sin;) Så da er det veldig greit.

Jeg har bare en 80% stilling men får 100% til sommeren.. Det blir godt.. Kanskje litt tungt med barn hjemme, gravid og bekkenløsning, men skal jammen klare det!!;)

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å jobbe 100%, men gjør jeg det, kommer vi nok til å komme i god margin i forhold til 3x bruttoinntekt, for mannen har hatt ett godt lønnsoppgjør samt en egen avtale med sjefen, pga lederansvar. Om jeg jobber 100% får jeg selvsagt høyere grunnlønn samt mere tillegg og da kommer vil vel godt opp mot 700 000 i bruttolønn...

Skrevet

Vi har lån på 40.000 og inntekt på 500.000:)

Skrevet

Oj, så kjekt da, eier dere egen bolig i tillegg:)

Vi har jo mye fint for de pengene vi har i gjeld da:) Hus og bil bl.a.

Skrevet

Nope eier ikke bolig, så det blir vel mer gjeld etterhvert:)

Men akkurat nå er det veldig deilig med lite lån:)

Skrevet

Ja, det skjønner jeg:) Ble litt svett når jeg begynte å regne sammen;)

Skrevet

Vi har lån på 1.5 og jeg er student og har ingenting av verken lån eller stipend og sambo har en inntekt på 20.000...

Skrevet

japp :) Så vi sliter når bebisen kommer, lånet og regninger blir på til sammen 15-17-000 kr og da har vi 3000 til overs og jeg har ikke rett på fødselsstipend..Så blir vel og finne meg en helgejobb etter bebisen er komt til verden :)

Skrevet

vi har 4,5 mill i lån. Samlet inntekt 1,1 mill

Skrevet

Har bare billlån på 70 000 kroner, men leier digert hus istedenfor å eie selv akkurat nå. 3500 kroner for digert hus er jo røverleie.

Man skal da leve også =)

Jeg har valgt å være hjemme til minstebarnet er større,og da blir det hus,håper jeg.Og jobb utenfor hjemmet.

Skrevet

Jeg har 1.2 mill i lån, ALENE! He he. Høres ut som om dere har et greit lån, og dere kunne nok fint hatt ytterligere en million uten særlige problemer.

Skrevet

Ups, mente du det til meg, hovedinnlegger? Hehe, nei tror ikke vi kan greie 1 mill til i lån nei. Da blir det tøft ja. Men kanskje om vi hadde dradd ut nedbetalingstida, til maks, så hadde vi kanskje greid noe mere, men ikke 1 mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...