solkrem Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei og hopp!! Årets sommer blir så langt som ut i vår hage:) Kanskje det blir dagstur en eller annen plass.... Men altså: Hvilket merke skal vi velge? Huset skal bli hvitt, det er alt vi vet! Kom med råd og triks!!!!
Plutseliten :) Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hmmmmm.....jeg har veldig lite greie på sånt,så rådet mitt blir å snakke med erfarne malebutikker. Trikset vårt som har samme kjedelige jobb i år....er å leie inn polakker Dagsturer er toppen det,særlig med 2 små som du har. Da er det faktisk deilig å kose seg hjemme også.
phantomet Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har ikke så mange tips å komme med igrunnen, men jeg lover å følge med på denne tråden i tilfelle noen andre har det... Vi skal nemlig også beise huset vårt i sommer. Og vi har planer om å bytte farge..fra rødt til grått muligens... Problemet er at vi har flere bygninger som må tas i samme slengen... Og vi skal bygge på om et års tid, og da vil vi helst at den fargen vi velger nå skal stå til det vi bygger da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå