Galskapens overhode Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 easywalker.. Glered meg til å ta i bruk min igjen når lillegutt blir større..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 vi har easywalker, men synes kanskje egentlig ith er finere jeg da. grunnen til at vi ikke valgte den er at min samboer synes det virket som at den tippet lettere enne easywalker. easy er veldig bred bak, og vi har hvertfall ikke merket noen antydning til at den skal tippe. vår er 18mnd nå...
Candy girrrl Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar. Men har dere noen argumenter? Er så forvirra kombinert med angst for avgjørelser )
PrøvLykken Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Vi har EasyWalker Sky, kjenner godt en som har OTH. Veldig like til bruk. OTH er det lettere å komme til handlekorgen når den er nedslått, mens EW blir mye mindre sammenlagt. De har stasjonsvogn, og får så vidt vognen inni... Begge er lette og gode å trille. Vi fikk vår EW billig, 4200,- med bag og sportsvogn (januarsalg), så valget ble lett for oss:)
MintCondition Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 OTH, syns Easywalker ser litt mindre lun ut, mindre kalesje liksom.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Uten tvil så hadde jeg valgt tfk fram for disse vognene jeg har hatt alle merkene og tfk twist utmerker seg:)
Candy girrrl Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar. Synd dere ikke var litt mer enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå