♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 De vognene med babyseter på... På de står det MAX 1år, men ingen vekt! hehe Flere som irriterer seg over det?
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 hehe, det har eg og tenkt på ja Gutten min veier jo like mye som en ett åring, men i følge den påskriften kan han sitte der i 4mnd til
MintCondition Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Det er lov å tenke selv da Er det ikke plass, så lar man være å ha ungen oppi der.
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 så sant så sant Tenkte på det sist vi var på rema, men hadde ikke en 10'er ...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Eller sånn som på plantasjen i helga, var innom der i helga. Der hadde de ikke handlekurv med sete til min 2-åring, så jeg måtte sette han i babysetet. Så da satt han i det, med selene rundt midja og mellom bena. Gikk jo selvsagt ikke fra han da, men uansett... Han fikk jo selvsagt gå også, men da er det bare å gi opp handlinga for min del, hvertfall...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Ser ikke problemet jeg da. De holder nok vekta til en to åring også, men når ungen er 1 år, kan han like gjerne sitte i det 2klaff" setet som er på alle vogner, og heller overlate babysetet til de som virkelig er babyer. Det er jo ikke mange 1 åringer som fortsatt sitter i babystolen i bilen f eks. (sikkert noen sa men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå