Gå til innhold

dagens middag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man finne på etter pinsehelga????

Trenger tips i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal lage "føde-pizza" til middag idag!

Skrevet

her blir det hamburger på burger king..hehe..

Skrevet

Ovnbakt lax m/creme fresch & snadder gr.saker & råstekte poteter.

Alt rett i ovnen 180g 12-15min!!

Og der ble omega3 behovet dekket :o)

Enkelt og greit!

Skrevet

Husk at råstekte poteter gjerne skal ligge litt i vann, gjerne opp mot en time, før de stekes. Nyere forskning viser at det er et stoff i potetene som ikke "forsvinner" når de ikke blir kokt. Og det kan visst være farlig for kroppen.. Ikke for at man skal bli hysterisk, eller at ny forskning sikkert kommer til og vise at det ikke stemmer. Det er jo så mye frem og tilbake med alt. Men det er i allefall greit og skylle de evt legge i vann i noen min. Så har man i allefall gjort sitt :)

Her er blir det nok ikke store middagen tror jeg. Jeg har liten matslyst og orker ikke lage mat. får se om sambo har noen overraskelser når han kommer hjem :)

Skrevet

Elgkjøttkaker med brun saus, kokt ny-kål og poteter.

Skrevet

i dag blir d wok me kylling =) det er noe alle her liker både lille gutt og voffsen=)

Skrevet

Her blir det pannekaker i dag :) Stekte de i går, så ligger ferdige i kjøleskapet, nam nam!

Skrevet

Idag skal vi lage taco med kyllingfilet:) Nam, og masse grønsaker og ost og brus ved siden av:) og til dessert blir det sjokoladeis med friske jordbær til:)

Skrevet

jeg har hatt så lyst på jordbær siden jeg spiste opp den kurven jeg hadde på lørdag.. så veit i hvertfall hva jeg skal ha til dessær :D

Skrevet

Her blir det koteletter og ris m/ barnaisesaus, + litt salat.

Men hva i h-- er føde-pizza??:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

skulle tenke meg at de er en pizza för at få igang fødseln...en stark pizza kanske.

Skrevet

Pannekaker med bacon og blåbær :)

Sitter å leser til eksamen, så da er det greit å lage noe enkelt...

Skrevet

Pasta carbonara :)

Skrevet

Kylling, ris, bernaisesaus og salat fra kantina på jobben:) Enkelt i hvertfall!

Skrevet

Vi skal ha fiskegrategn med poteter og raspet gulrøtter!!;)

Nam nam, livretten min må jeg si:D

Skrevet

rester fra i går: lammestek, broccoli og potet med saus.

Skrevet

I dag blir det dårlig med hjemmemiddag, men jeg kan gjerne dele en "oppskrift" jeg brukte i går (mer slump, men....)

Wok en hel rødløk og to-tre kyllingfileter. Tilsett grønn asparges og en eller annen curry-paste (gjerne grønn, men bare en teskje eller to...), la det surre litt til og ha oppi en boks kokosmelk. Rør godt og kok opp. Sikkert godt med sopp, andre/flere grønnsaker, biff i stedet for kylling osv. Men poenget er - litt currypaste og kokosmelk gjør susen på en ofte kjedelig wok. Også tar det styggkort tid i tillegg!

Server med ris eller nudler (nudler funker fint å ha i woken etter de kokt litt)

Skrevet

Takk for mange deilige tips.

Ble vanvittig fristet av laksen i dag:) Vet at ungene blir glade da!

Skrevet

Jeg skal ha kyllingfilet med taglitelle med fløtesaus.. Gubben jobber kvelden i dag, så da må jeg ha noe enkelt og godt! :-)

Skrevet

Fikk lyst på moussaka jeg. Tror det blir det, med gresk salat og tzatziki til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...