Gå til innhold

idefix :-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg og dine???

Har tenkt masse på dere........og håper selvfølgelig det går den rette veien:-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også....Men vi håper at dere koser dere sammen og ikke har tid til oss her.

Skrevet

Kanskje hun sitter ute å soler seg??

Håper alt er fint jeg også ;o)

KOOOOOOOOS og KLEEEEM

Skrevet

Heisann :0)

Jotakk , det går veldig bra med mamma, ho kom hjem på søndag.Humøret hennes er på topp fordi om vi tar henne i å løfte mer enn 1 kg rett som det er..Hun sier hun glemmer seg.

Skulle ønske jeg kunne sagt at humøret er topp hos meg også, men det er det langt i fra.Sliter med helsa og nå har det gått utover humøret.Jeg er sliten både fysisk og psykisk.Kjenner i tillegg at dette tullet på dib tar på.Trist at en må forsvare seg rett som det er.

Vil liksom være venner med alle og unngå konfrontasjoner, men men..

Humøret blir nok bedre etterhvert, kjenner bare at siden magen har begynt å tulle(har stress mage) så har jeg blitt veldig asosial og tilbake trukken i The real life :0(

Sånn var jeg ikke før.

Kanskje har det blitt for mye i det siste, kjenner meg rett og slett deppa og det er en super pyton følelse.

Klemmer i massevis tilbake, best å gi meg nå før dette smitter på flere ;0)

Skrevet

Kjære deg, først vil jeg si at det er godt å lese om mamman din og at hun rett og slett glemmer seg litt. Det er jo et godt tegn:-)

At humøret ditt ikke er topp er ikke så rart......du har vært gjennom mange tøffe tak, og du er den i din familie som stadig fremstår som den trygge og stødige og den som tar støyten når det smeller. Man blir sliten av slikt. Og det stopper seg selv en dag. Da er det desto mer viktig å stoppe litt opp og prioritere de aller viktigste tingene og ikke bruke energien sin på alt det andre.

Jeg kan være enig med deg at tullet på modne har vært over the top og virkelig ikke noe jeg trodde jeg skulle oppleve i vår alder. Det var nok naivt å tro at siden kunne vare med den lune stemningen vi bygde opp i sin tid.....men jeg velger heller å være naiv og godtroende enn å bli kynisk og utspekulert. Derfor synes jeg det er deilig å komme vekk, selv om det er mange jenter der inne jeg synes er flotte. Bare synd at noen få er nok til å lage dårlig stemning.... Jeg har ikke behov for å være venner med alle, men jeg har heller ikke noe behov for å være uvenner med noen. Noen klarer tydeligvis ikke å la dette ligge, men drar det frem i det ene innlegget de skriver etter det andre. Det forteller mer enn nok og jeg vet at jeg valgte rett for meg. Å fake vennskap har aldri vært noe jeg gidder bruke energi på.....

Men jeg håper du tar godt vare på deg selv fremover og lytter til dine behov også. Jeg lover deg at vi skal være snille her inne og håper du orker stikke innom:-)

Varme klemmer

Skrevet

Nå nei du.Her får du bare smitte i vei serru.

For er det rart du er i pyton form og humør da?? Syns det er rart du er oppe jeg.Får det har vært mye på deg siste året.Det vet jeg endelig godt...

Er synd man må forsvare seg her inne ja.Skulle vært totalt unødvendig,men sånn er det en gang blitt...Du vet hvordan jeg har det ang dette,og da kan jeg tenke meg hvordan du føler det også.

Ville å være venn med alle.Men alle tenker ikke slik,desverre ;o)

Uansett,jeg er her for deg.I fred og krig,ja hele tiden.

Du kan bruke meg som klagemur.Jeg tar imot alt du vil kvitte deg med.Om det er styggord eller ei.

Gla i deg snuppa mi ;o)

Klemklemklemklem fra meg.

Skrevet

Advarsel: depresivt innhold...

Mente stoppe her før dere blir smitta, på innlegget altså... dere slipper ikke unna meg nei ;0))

Men jeg kjenner at ting tar på, trenger ikke være venner med alle, ikke at jeg vil være venner med alle heller;0)

Men siste åra har vi vært gjennom mye, jeg har vært en person som ikke har klart å gråte og det er tungt.

Da jeg var 18 døde bestekameraten til mamma i låven vår, året etter tanta mi, året etter kusina mi og deretter bestemora mi, alle mine nærmeste.Ikke kompisen da...

Så hadde vi en pause før 5 tanter og onkler døde på rad i løpet av 4 år.Det ene var dobbelt drap..det var tøft,veldig tøft.Eldste 54 år.

Så døde pappa og nå er mamma syk..

Samtidig da pappa var syk trodde vi at mellomste hadde blodkreft.Så fikk svigerfar ett sterkt hjerneslag.

Føler rett og slett at det har vært så mye tragedie i livet vårt, men også mange gleder med barn som har blitt født og svigerfar som ble frisk.

Da jeg gikk på en smell gikk jeg til en kar som skulle hjelpe meg, men det eneste han mente var at fortiden den snakker vi ikke om..

Åhhh det var godt å få dette ut......Bare skrive det ned hjalp kjempe mye, dumt at det ble dere som måtte lide gjennom det, men siden jeg avdarte fra før går det vel grei at jeg sutra litt...?

Skrevet

Nei og nei og nei....vet du hva?? Her er det bare å øse ut.

For her vet jeg at det er mange fornuftige, oppegående damer som henger.

Du har vel hatt det du tenger av tragiske hendelser for et helt liv.

Jeg er imponert over at du forsatt står oppreist.

Det er helt greit å ikke være venner med alle, men man trenger ikke å være uvenner heller.

Jeg vet hva det vil si at ting tar på, er sliten selv jeg, av at noen ikke kan la ting ligge.

Men jo mer jeg kjenner på det, jo mer vet jeg at det var et riktig valg.

Jeg synes det er deilig å være her. Med mennesker jeg vet ikke vil meg noe vondt.

Og som jeg vet jeg kan stole på:o))

Jeg synes at han du var hos tok feil, jeg tror aldri man kan få snakket nok om ting som plager en, enten det er fortid eller nåtid

Det er jo så viktig å tømme seg...ellers får man gnagsår på sjelen...

Det er jeg overbevist om.

Så bare lass det over på oss, vi tåler sånt vi,. Selvom noen vil ha det til det motsatte.

Vi er jo noen her med litt mer bagasje, enn det som strengt tatt er nødvendig...

Skrevet

Kjære deg, dette er jo bare helt grusomt....hvor mye du har vært utsatt for i løpet av disse årene!!! Du burde vært deprimert og i kjelleren for lengst.....

Jeg synes det er helt utrolig at du står oppreist midt oppi alt dette tragiske som har skjedd nært deg.......de fleste av oss går på en smell over langt mindre ting......

Skulle ønske du kunne få en dyktig terapeut som møter deg og kan hjelpe deg. Du trenger jo noe til å få ut sorgen og tårene dine......det er ingen som skal trenge å gå rundt og stenge slikt inni seg. Det må jo slå ut en dag det.

Jeg har en flott samtaleterapeut og homeopat som jeg kunne anbefalt, men det er jo så langt unna. Om ikke du kan rett og slett ta det på telefon....jeg vet det er mulig.....om enn ikke optimalt.

Uff, nå skulle jeg så gjerne gitt deg en diger trøsteklem og holdt deg så tårene dine kunne fått renne fritt......du bærer jo på et helt hav du idefix!

Klem klem klem

Skrevet

Tusen takk begge to, glemte jo helt å skrive at tårene løsna faktisk etter at pappa døde, den uken vi venta på at han skulle dø.Men likevel så er det mye som skulle kommet ut.Det verste med dette er at jeg har blitt forferdelig redd for å miste de nærmeste.Jeg tror ikke jeg lyver sier jeg at jeg dobbelt sjekker mann og barn hver dag ..sjekker at alt står bra til.Har blitt livredd sykdom.I tillegg finner de ikke ut hva som feiler meg..Jeg tror nesten at kroppen verker fordi den har vært gjennom så mye.Tror det psykiske kan forklare en del, jeg er nok ikke deprimert,jeg er bare forknytt.Slapper ikke av i kroppen når jeg sover eller ellers..og det sliter på.

Kjenner at idag er en vondt dag, men jeg tror at dagen i morgen blir litt bedre..

Heheh nå må jeg le, veit dere hva terapauten min sa???

Jeg gikk pga fødsels angst.Da han hørte at jeg skulle ha keisersnitt sa han, det er bra for å føde, DET er skummelt det.Så oppdaga vi at han og kona skulle på ul rett før oss.Da sier han at han kom til å late som han ikke kjente oss.(helt på tryne siden gubben jobber på samme plassen, kjenner til hverandre).Han og kona sitter der sammen med oss.Da overhører vi kona si til han, huff, håper babyen har snudd seg for ks vil jeg ikke ha.Da svarer han: Ja, ks er jo såå skummelt, føde er myyye bedre..

Hehehe en ærlig kar det der ja, ett kvarter før sa han det omvendte til meg :0) Jeg og gubben fikk oss en god latter da de hadde gått inn på ul.

Tusen takk for at jeg får øse ut leie ting, skal love å ikke være sutrepetra hele tiden !!!!!!!!!!

Skrevet

Du sutrer ikke, du kommer med ting som plager deg og det er ikke sutring.....

Du er uforskammet positiv til ¨ha opplevd mer enn godt er, skal jeg si deg:o))

Skrevet

Godt at tårene løsnet litt da pappan din var på det siste....det er nødvendig...

At du har blitt redd og fått angst for diverse er jo også utslag av hvordan du har det inni deg.....det er jo ikke hokus pokus det og du er jo bevisst disse tingene. Derfor tror jeg at en dyktig terapeut som kan hjelpe deg med konstruktive løsninger og ikke bare masse svada som du har opplevd tidligere. Hva slags terapeut var det? Han høres jo helt skrudd ut....

Jeg har sendt deg pm også:-)

Klemmer ivei på deg jeg:-)

Skrevet

Du har svar :0)

Han var psykolog så har blitt litt skremt ja.......brent barn skyr ilden heter det ikke det montro?

Skrevet

Du har opplevd å miste svært mange på kort tid - det er ikke lett å takle slikt, og det blir ikke bedre av tåpelige terapeuter som egentlig skulle hatt en annen jobb tydeligvis....Man kunne nesten lure på hvorfor enkelte velger en sånn jobb når de ikke er kompetente til å utføre den...

Klart man trenger å snakke om og bearbeide slikt! Å miste så mange på så kort tid er jo en katastrofe, og det er ikke det minste rart at du blir redd for at flere skal bli borte.

Jeg har også hatt det litt slik, at jeg går og venter på hvem som er nestemann, eller venter bare på neste dårlige nyhet.

Det er mange år siden jeg slo om fra å tenke "hvorfor meg/oss" til "hvorfor ikke meg/oss".

Kanskje en yrkesskade(hvor jeg ser mye fælt) kombinert med å miste flere nære selv.

Nå håper jeg det ordner seg med moren din - og uansett er det viktig at dere tar vare på hver eneste dag og bruker dem for alt de er verdt sammen! Og så sier jeg som attpåklatten sa i et tidligere innlegg, jeg - ikke kast bort energi på å ergre deg over søsteren din, det vil bare tappe deg for krefter og humør. Fokuser på det som er bra hver dag istedet! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...