Gå til innhold

Andre små som mistet interessen for pupp når de startet med fast føde?


Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

I dag må jeg bare legge opp ammingen. Kjenner jeg er trist i forhold til det, men hovedsaken er jo at gullet får i seg nok mat! Jeg har tilbydd pupp både før og etter fast føde, men interessen har vært liten siden hu begynnte å få grøt for et par uker siden.

 

Hu har vært masete, urolig og ikke helt der kan man si den siste stunden. I dag prøvde jeg å gi flaske litt etter hu hadde spist grøt, og da gikk det ned 110 ml, mot null pupp som jeg prøvde på først..

 

Flere som har opplevd dette eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gitt grøt i ca 1 mnd.nå, gir to måltider om dagen. Formiddagen og om kvelden før han legger seg. Viser mindre interesse for puppen nå ja, trist! Vil ikke miste melka. Har ikke prøvd flaske ennå,men må vel ty til den om det ikke forandrer seg. Flere har sagt jeg ikke må gi opp, han kan få tilbake lysten på pupp igjen... håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom det samme selv. Ga til slutt opp ammingen da mini var rundt 5 mnd. Da hadde vi "krangla" noen uker allerede, og det endte opp med at jeg hadde for lite melk de gangene han ville ha pupp. Så da gikk vi over til flaske. Men mye av kosen med matingen ble borte da, og jeg savner virkelig ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med puppen i dag og. Ammet i natt, og litt i dag tidlig. Men hu foretrekker nok flaska nå ja.. Savner ammingen allerede jeg og. Gråter en skvett når hu snur seg bort fra puppen. Uff, rart dette.. Må nok bare gi meg..

 

Heldigvis har hu villet ha mindre pupp gradvis da, så sliter ikke noe spessiellt med melkespreng. Litt seff, men det er bare å håndmelke det unna. Jeg har allerede vært heldig med å ha nok melk, uten at det er for mye, så har aldri hadd noe lekasjer eller noe fra før så.

 

(sentimantal her nå ja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det på akkurat samme måte. Hun blir ikke fornøyd med pupp lenger, så har gått for fullt over på flaske og grøt.

 

 

Men, lurer fælt på hvor mye, hvor ofte osv... Men, det kommer seg vel etterhvert..

 

Utrolig kjedelig å ikke kunne amme mer, spesielt om natten... slit å komme seg opp og varme flaske.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...