Gå til innhold

Hva er problemet deres?

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Dere er noen ordentlige drittkjerringer som behandler Darla OG Ludderet på den måten dere gjør. Begge blir offer for stygge rykter som dere faktisk ikke vet om er sanne.

Og det med at babyene er like, herrefred, nesten ALLE babyer er like.

Sykt å spekulere sånn, har dere ikke et liv?

Og dere er mødre? Mødre som sprer stygge rykter og "nekter" folk adgang på en babyside fordi i deres paranoide øyne er hun "ludderet" ?

Dere er jo ti ganger mer drøye enn ludderet.

Det er på tide å vokse opp nå, dere har fått barn, kanskje slutte å bry dere så mye om hvem som er hva og om noen sårer dere her inne elle er uenige så handle det på en voksen måte.

Er faen ikke rart folk ikke gidder være her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sign:):):)

tamtatata, årets innlegg

Skrevet

Eg for min del synst det blir like teit å skrive slike generelle innlegg som dette, og skjelle ut _alle_ på dib for noko som berre nokre få anonyme står bak.

Denne Darla/Ludderet-diskusjonen har jo tatt heilt av. Viss Darla ikkje er Ludderet, så synst eg ho skal drite i om nokre få anonyme hardnakka påstår at ho framleis er det.

Eg var der når diskusjonen starta, og utgangspunktet var at ein anonym i ein namnetråd hinta at om at D var L. Det finst ingenting utover dette som faktisk tilseier at D er L, men enkelte anonyme slepp ikkje ideen om at det faktisk er slik.

Gløym heile diskusjonen, meiner nå eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...