småtroll:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Tenkte selv på en fin svart mamma bukse, trøye og en fin topp inni..er det ok???
lykketreff:-) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja, vi får pynte oss så bra vi kan :-) Selv skal jeg ha hvit linbukse (type mamma) med en mønstret topp i silke over. Det vanskeligste er å finne et par konfortable sko som også er pensko...
småtroll:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 uff..sko ja..hadde ikke tenkt på det..må på shopping idag ja...håper jeg finner noen..
Går for gull Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er bare 14 + 1 på 17 mai, og kommer faktisk inn i bunaden.. Hurra..... Den kneppes rett under brystet, og da er det plass til en liten mage(har så vidt begynt å synes bare) Er jammen ikke lett når man får stor mage. Har kjøpt meg en mammakjole til bryllup og dåp litt senere på sommeren:)
Gulp Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Det blir sikkert fint:) Jeg skal ha en blå tunika + sort bukse (den eneste vanlige buksa jeg kommer inn i). Blir verre å finne sko....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Har kommet frem til at jeg skal ha en litt vid svart bukse(linlignende), svarte støvletter, en hvit og svartstripet skjortelignende topp(fra H&M) og selvfølgelig en 17.mai-sløyfe ... og mest sannsynlig vinterjakke.. så kaldt att! hehe =) Neste år blir det nok bunad igjen,enkelt og greit:)
AMS33 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Tenkte å se om jeg fikk på meg bunaden. Vist jeg ikke blir liggernfde hjemme og spy da ER SÅ KVALM.....
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Slik som det ser ut her nå blir det skikkelig bunadsvær. Kaldt og surt på 17. mai. Hvis ikke værmeldingen endrer seg. Jeg har 16 dager igjen til termin. Så bunaden kommer jeg ikke inn i. He, he:) Hadde tenkt å ha et sort mammaskjørt og en fin topp. Har ikke noen fin jakke som passer. Har jo blitt en smule tjukkere da:) Men siden det ser ut som det blir en særdeles KALD dag tror jeg rett og slett at skjørt og topp blir for hustrig. Så, tja. Blir det surt og kaldt så kanskje jeg ikler meg et laken og tuller meg inn i ett ullteppe over det.... Pynter meg med litt 17. mai sløyfer:) For jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg altså. Har jo lyst til å ta en liten tur ut i gatene også og se på toget, og kanskje dra ut og spise middag. Men kanskje det går an å ha en tykk strømpebukse i stor størrelse under mammaskjørtet og så en topp og så finne en slags jakke greie å ha på. Hvis jeg ikke føder før 17. mai da:) Gleder meg til fødselen nå. Er det jeg tenker på nå da. 17. mai går nå sin gang den. Men er jeg på beina da så blir det vel en tur ut for å se på toget. Ha en fin dag alle sammen iallefall!
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Håper egentlig det blir fint vær slik at jeg kan ha skjørt og topp. For jeg hadde gledet meg til å vise frem min gravide mage på en slik dag:) Er stolt. Men blir det regn og kaldt må man jo bare tulle seg inn i varme klær. Kan jo ikke risikere å bli syk heller like før fødselen.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Eg e 7,5 mnd da så jeg skal ha på meg en vek\ldig konfortabel knebukse og en singlet..og ikke gjøre noen ting...skal til svigermor og de å grille,så gjø ikke noe stor feiring i år nei...
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Skal gå i bunad! *glede seg!!* Det vil seie, om lillemann plutseleg skulle bestemme seg for å "bygge ut" så blir det kanskje forandring i planene;P Men det trur eg i grunn ikkje, har han tatt liten plass så langt, så då klarar han vel å vente ei veke til;)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Hvis været tillater det skal jeg ha på meg leggings og en kjole som rekker meg nesten til knærne. Sko? Mulig det bare blir slippers =P Kommer til å være 34+6 på 17.mai, så om jeg ikke ser heeeeeeeeelt fjong ut bryr jeg meg lite om det =)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 jeg har termin 18 mai så hvis ikke jeg ligger på føden har jeg faktisk planer om og ikke bevege meg ut av huset i det hele tatt... Jeg orker ikke tanken på finstas og trakke rundt i byen.. Kjenner jeg får vondt i ryggen bare av og tenke på det:) Så her blir det joggebukse og singlet (er meldt strålende vær)
Resilience Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Jeg prøvde bunaden i går og tror dere ikke at jeg fikk den på meg!? Jaggu. Er nesten seks måneder på vei. (hehe bunaden har empireliv da!)
Gjest Mammamoms Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har ikke mage, for jeg er bare 10+6, så jeg kan ta på meg akkurat det jeg vil. Bunaden er desverre flere timer unna her jeg bor, så den må jeg nok desverre glemme. Har tenkt å ha på meg et nesten hvitt skjørt med røde blomster, hvit t-skjorte eller genser, (kommer an på tempraturen), og en rød topp/vest på utsiden. Vi bor i liten leilighet for tiden, og har mye av flyttelasset stående i ekser i kjelleren, så nå må jeg prøve å huske hvor flagget ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå