Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Min ligger IKKE lenge før han begynner å uttrykke misnøye. Maks 5 min. Skal jeg la han ligge selv om han roper? Gråter ikke, men mulig at det er det neste da..jeg tar han alltid opp..!
CB-BabyBoy Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Lillegutt blir 12 uker denne uka, men han er lik. Han syns det er fint å ligge på magen på våre mager, men alene selv om vi ligger ved siden av eller lignende så er det tilsvarende vanntortur eller noe hehe. Roper og grynter er helt ok, men når det går over i illskriking så er det helt ok å ta opp i mine øyne. Da er det annerledes enn et rop om du skjønner? Du kan jo også se an litt; rope litt og ser du at dette bærer kun rett til gråting osv, så kan du være litt forutsynt og ta han opp. Tenkte høre med helsesøster på 3 mnd kontrollen hvor viktig det egentlig er siden han tydelig ikke liker det. Han er veldig sterk i kroppen forøvrig, kan holde hodet oppe selv osv, men vil uansett bare høre. Kjekt å vite hva som er viktigst; magetrening eller en unge som gråter sårt. Skal mammahjertet bare ta på ørevarmere hehe ?
Galskapens overhode Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 3,5 mndr: Ligger han alene.. så maks 5 min.. ligger jeg sammen med ham.. myye lenger.. Ligger han på magen min.. veeeldig lenge.. Da prater, ler og smiler vi sammen. Veldig morsomt å dytte ansiktet ned i brystkassen min og se opp igjen da.. Magetrening trenger vel ikke være kun på gulvet..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jenta her liker og ligger på magen. Hun har på det meste ligget i 30 min alene på matta og kikket rundt seg og inn i speilet. Tror faktisk hun liker magen bedre enn ryggen. Ligger hun på ryggen klager hun veldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå