Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Høres ikke dette ut som en bra plan for mitt snart 1åring? Vi drar ned og går bittelitt i tog, så drar vi til besteforeldrene til mannen min. Vi drar ikke til Oslo. Jeg tenker det blir så innmari mye folk og det blir både trangt for henne å gå og stå i "togkø" samt det blir veldig kejdelig å bare sitte i vognen. Derfor tenkte vi å bare gå bittelitt i tog, ta noen bilder for syns skyld, for så å tilbringe dagen ute hos bestemoren til mannen min, om været tillater det. Syns det ser så trist ut med nesten nyfødte barn som bare ligger i vogna og har det varmt og støyfullt.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Ja, jeg er enig med deg. Vi tenker utfra hva ungene kan ha glede av. Nå er jo min eldste litt eldre (3,5 år) og liker litt liv og røre. Da må nok minstemann på 16 mnd finne seg i å være med ;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tenker at hun syns sikkert ikke det er kjempegøy, blir litt mange folk og litt lite plass, hadde vi hatt større barn hadde vi jo sikkert gått i tog men nå som hun er så liten vil hun neppe savne 17mai Hun har jo ikke noe særlig "glede" av det , blir jo bare som en tur med altfor mye støy ;-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ja, vi reiser heller ikke inn til sentrum av Bergen. Blir en lokal suburbia-variant, med litt mindre støy ;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Like greit :-) Det skal jo være hyggelig for alle! :-) Ha en god 17mai da, spetakkel!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Jo, takk det samme ;-) Spennnede å se om du er gravid da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå