Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg var på jobbintervju for en stund siden. Fikk ikke jobben. Så har jeg oppdaget at hun som skulle ha blitt sjefen min bor rett borti gata her! Synes det er ekkelt å møte henne... Det er jo egentlig bare tull, eller? Føler ubehag ved å gå forbi huset hennes, tenk hvis hun er ute og ser meg... Føler vel at jeg gjorde et dårlig inntrykk på intervjuet (nervøs) og tenker på hva referansepersonen min har sagt om meg... Litt dumt å tenke sånn? Trenger innspill. Tusen takk hvis du gidder å svare:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Ikke bry deg om det. Hvordan du er som jobbperson er det jobben som har noe med. Selv om du ikke var den rette for jobben skal hun ikke tenke noe om deg og om hun gjør det skal hun ikke si det. Når du møter henne på gata er hun en vanlig person. Ikke bry deg om det
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Neimen kjære deg, her var det mye halvangst og usikkerhet. Du skal ganske enkelt gå akkurat hvor du vil med hodet høyt hevet! Du har da ingenting å skjemmes over! Og tenk så ubehagelig det kunne blitt hvis du faktisk fikk jobben og forholdet til sjefen ble dårlig. Hvis du ikke gjorde det mest strålende inntrykket på intervjuet så drit i det, du lærer av det og blir mindre nervøs til neste gang. Ikke tenk på det engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå