Mamsen87 :) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hvor i sverige bor dere? Trives dere? Gode jobb muligheter? Prøvde og søke noen jobber for et par år siden der, men de skjønte nesten ikke norsk. Så vi ga opp veldig fort. Prøvde ikke så mange plasser altså, så kan være vi bare har kommet heeelt feil. Men vi har bestemt oss for og prøve igjen. Vil veldig gjerne bosette oss i sverige, men da trenger vi jobb først.
bus&kul Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg bor i Sverige, trives veldig bra. ha nå bodd her i to år og skal flytte hjem om bare noen uker. rart. Vi bor i Stockholm, de er stort sett flinke til å forstå norsk hvis en prater laaangsomt. Etterhvert lärer seg man jo mange svenske uttrykk- til slutt blir det svorsk. Lykke til!
bus&kul Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Har ikke jobbet her, forresten. bare passet barna, så jeg vet ikke ang jobb.
Mamsen87 :) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Svorsk! Hehehe! Nå driver vi for fult og søker jobber, så blir spennende og se om vi får noe respons etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå