Gå til innhold

Noen som bor i sverige? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i sverige bor dere?

Trives dere?

Gode jobb muligheter?

 

 

Prøvde og søke noen jobber for et par år siden der, men de skjønte nesten ikke norsk. Så vi ga opp veldig fort. Prøvde ikke så mange plasser altså, så kan være vi bare har kommet heeelt feil.

 

Men vi har bestemt oss for og prøve igjen. Vil veldig gjerne bosette oss i sverige, men da trenger vi jobb først.

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Sverige, trives veldig bra. ha nå bodd her i to år og skal flytte hjem om bare noen uker. rart. Vi bor i Stockholm, de er stort sett flinke til å forstå norsk hvis en prater laaangsomt. Etterhvert lärer seg man jo mange svenske uttrykk- til slutt blir det svorsk. Lykke til!

Skrevet

Har ikke jobbet her, forresten. bare passet barna, så jeg vet ikke ang jobb.

Skrevet

Svorsk! :D Hehehe!

 

Nå driver vi for fult og søker jobber, så blir spennende og se om vi får noe respons etterhvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...