Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Eit apropos til tråden om dumme ting venner og familie har gjort. Greit nok at mange har blitt utsatt for diverse blodige fornærmelsar. Men eg får likevel ein følelse av at mange samlar på unødig mykje gammal skit. Kva med å legge ting bak seg? Det å gruvle på ting som skjedde for mange år sidan kjem det ikkje noko godt ut av
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Enig med deg. Værre når man stadig får påfyll med nye fornærmelser, hehe..sånn som jeg gjør. ;o)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja, då kan det bli vanskelig å holde oversikt. Loggbok, kanskje?
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hehe...jeg er ikke langsur, men av og til skjer episoder i livet som man kommer på både titt og ofte. Der er ikke sånn at jeg går og irriterer meg over det daglig:)
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hehe.....har faktisk vurdert det for å vise henne hvor ille det er! ;o)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ja, får samme følelsen :-) Har fått høre mye rart fra min farmor, men hun er psykisk syk så det forklarer det meste :-/ JoSo: Det er jo helt utrolig. Har jo sett flere bilder av deg, og du er jo nydelig ;-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Seriøst, det er ikkje bra å ha det slik JoSo. Min sympati til deg! Skjult kamera, hadde det vore noko?
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hehe....DET er jeg ikke, men jeg ser ikke ut som et troll heller da. ;o) Her om dagen diskuterte de hvilken hårfarge de syns jeg burde ha, helt utrolig!!!!! Svigerfar syns ikke jeg var fin med blondt hår, svigermor syns ikke jeg var noe fin med mørkt hår. Javel, skal jeg farge det rødt kanskje?? Hehehe... ;o)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Utrolig frekt. Hadde bedt de holde kjeft tror jeg faktisk... (når ungene ikke er tilstede selvsagt)
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Gubben sa ifra en gang, da var det vekta mi som var problemet. "Såpass må man da tåle" var svaret han fikk. Jadda!
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 om noen hadde gjort mot meg det som mange andre nevner i den tråden så hadde jeg faen meg vert langsur også.. makan til frekke svigrmødre og venner..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Hjelpes! Jeg er sjokkert! Ikke la de tråkke på deg... Du får begynne å slenge samme type bemerkninger tilbake da. Kanskje de ikke tåler det så godt?
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Herregud, *JoSo*. Hvorfor er de slik med deg? Blir helt rystet her... Skikkelig dårlige folk, høres det ut som! Har de ikke bedre å foreta seg en å rakke ned på et familiemedlem? Be de om å passe sine egne saker, og be dem om å ta en titt i speilet! Uffa meg, du får mye sympati fra meg=)
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Hver gang tenker jeg at neste gang, da skal de virkelig få høre det altså! Men man blir så satt ut at man får ikke fram et ord! Sønnen deres (altså mannen min sin bror) spurte meg en gang om jeg hadde strekkmerker. Ja, svare jeg. "Fy flate det er sååå stygt med strekkmerker", fikk jeg høre. Så utseende mitt er ofte i fokus i den familien. ;o)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Nei, jeg går ikke og samler på slike ting, men når det nå blir spurt så kan jeg vel svare. For å si det sånn, har jeg nok ett rikt lager og ta av fra den kanten:( Skulle ønske det ikke var sånn, men nå er det nå bare slik, så da kan jeg vel bruke det da, så andre kan få le av det litt, gjør jo det selv også nå. For innser hvor teit det egentlig er/var. Men har sittet igjen med en vond og lei følelse mang en gang pga en den gjengen der. Har kjent de i mange år nå...
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Har ingen aning om hvorfor. De har to andre svigerdøtre også, og de er jo ikke akkurat fotomodeller, helt vanlige jenter. De får aldri høre sånne kommentarer.....
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Hadde bare ikke latt de holde på sånn altså. Forstår det ikke er lett, men hvis de snakker sånn til deg kan de sikkert finne på å gi lignende stikk til jentene dine. Hadde boikottet de til de kunne oppføre seg og hadde forlangt en unnskyldning. De høres jo rett og slett mindre smarte ut.
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #18 Skrevet 13. mai 2008 Tror det er noe frontalt som mangler der ja, trøster meg med det. Og ikke minst så syns mannen min jeg er verdens vakreste, hehe.....det betyr mer enn deres frekke kommentarer. )
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. mai 2008 #19 Skrevet 13. mai 2008 *JoSo* Kanskje de rett og slett leter etter feil ved deg? Kanskje de syns du er pen og snill:o) Mange som føler seg truet av det. Hvis du i tillegg er tilfreds med din egen kropp og utseende ditt, og ikke syter og klager over det, så blir det kanskje ekstra ille for dem? Mulig dette er skudd i mørke, men hva vet vel jeg... Har etpar historier på lur selv, og tar dem frem i lystig lag. Greier å le av det nå, men stilte meg til tider noe uforstående til hva andre mennesker kunne finne på å si den gangen. Nå er jeg for gammal, hehe...
Mille** Skrevet 13. mai 2008 #20 Skrevet 13. mai 2008 Hehe...jeg er langt i fra tilfreds med eget utseende, men pleier ikke å prate med de om det akkurat. Mulig de tror at jeg er det, hva vet jeg. Tviler på at de syns jeg er spesielt pen da, det høres ikke akkurat sånn ut. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå