Gå til innhold

Åjjjh... Tihi... Hjelp.... Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhj.... Jeg sitter her å skjelver jeg. Våknet idag og tenkte, hmm idag kommer vel tanta siden den ikke kom i går. Så tenkte jeg, hmm rare mens smerter dette er merbegynt som stikkninger... Så trykketjeg påmob å fant ut, hmmm skulle jo hatt tr for en uke siden... Tusslet inn på badet, å etter 1-2sek lyste det + på cb'en. Hjeeelp. Denne pp som jeg har følt meg minst gravid noen sinne...

Jeg vet ikke om noen sympt for har ikke kjennt etter, utenomat jeg har vært fryktelig trøtt i det siste, og de stikkningene...

Åhh nå er jeg helt forvirret her. Hva skal jeg gjøre nå da??? Er våres første og han er helt i hundre. Hadde planlagt body og mye greier til å overraske han men hadde null tro denne gangen. Så ble en mms med teksten... Kan du tyde denne for meg!!! Åhhjjj hihi bare gliser jeg her å er heeelt forvirret!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!!! Gratulerer... Nå er det bare å kose seg med clausthaler i sommer:) Kos deg masse med deg voksende magen!!!!!

Skrevet

gratulerer testet positivt i dag jeg også :) vi har begge prøvd en stund ser jeg :) jeg er 4+2 i dag helt uvirkelig dette :) vi får trille sammen over på 1 trimester og satse på at de lille spirene våre sitter godt.. ses der!!

Skrevet

Åååh takk... Jepp vi får gjøre det... har gåsehud jeg... Jepp da ble det klaus thaler på både 16 og 17 da vi har masse planer med venner... Hihi.. Takk for gratulasjoner. Hadde aldri sett for meg at det var meg som måtte takke..

Jepp Lona... 9-10pp,så er det nesten helt uvirkelig at dette er sant... Vi må følge hverandre....

Babystøøøv til alle ++++++++++++++++++++++++++

Skrevet

Gratulerer så myeee!! :)))

Etter 9-10pp så er det virkelig fortjent ja!! Kose deg masse med magen i sommer!

Tar til meg litt babystøv jeg :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Såååå kjempegøy da. Din heldiggris! Gratulerer så mye og masse, masse lykke til :)

Skrevet

Grattis grattis!! dette fortjener du! :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Fint med en januar baby! Fint å gå med nydelig gravid mage på sommeren!! Jeg vil også!Håper jeg følger med deg over på 1 trim snart jeg med!

Skrevet

Meliah: tuusen takk!!! Skal få såmye babystøv du bare klarer!!! +*+*+*+*+

Svanemamma: hvor langt er du kommet? Har du masse sympt?

Dotten: Jah, føler meg som en liten heldiggris!!! Når er det du har ikm nå??? Skal bare se du kommer snikende inn denne pp!! Min oppskrift var mye gøy jobbing nesten ikke sex i forhold til hvor mye vi pleier å ha pga liten tid å mye reising. Leitet ikke etter el og babytenke pause...Kom etter meg nå da!!

Snoopy: Tusen TAKK. Søt du er!!! Når kommer du ev etter meg??? Jo flere jo bedre må ta følge, for jeg er helt grønn så hadde vært gøy med flere voksende mager, å så fortjener alle det her så utrolig mye også!!!

Suzy: bare å komme seg inn på 1tri!!!! Hmmm blir første ul i aug så ikke sikkert det blir så stor mage i sommer, men det går egentlig veldig fint...

Tusen takk for gratulasjoner. Kan nesten ikke tro det selv! Dere er så søte og gode damer!!! Nå må bare spirene til ALLE sitte!!!!

Klem

Skrevet

Hei !

Jeg er ny her inne, men vil bare gratulere deg og din kjære så mye med den utrolig gledelige nyheten !! :-)

Skrevet

Åh næså koselig da!!1 Tusen takk!!! Når er ikm din da??? Ja vi er utrolig glade og begge litt i sjokk tror jeg... 9pp å ingen tro denne mnd men der skulle du sett hihi.

Håper du kommer fort etter.Klem

Skrevet

Hei igjen. Åhh skulle så ønske jeg kunne sneket meg med deg denne pp'n ja, men tanta kom en dag før ikm..... :( Så da er det å hoppe over i 23. pp. Huff og huff. Men skal prøve meg på en Pergo-kur til (skal på apotektet i dag), og om ikke det hjelper, har det gått 2 år! Så da er det ingen bønn for sambo gitt. Da skal han til pers...enten på den ene eller den andre måte :)

Masse lykke til. Kooos deg og håper du kan nyyyte svangerskapet. Er en smule misunnelig ja :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...