Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Nå skal bytte selskap, det skal være snickers og slips. Ringte for å beklage at jeg var 3!!!! dager for sent ute med å betale regningen, hadde helt glemt det i pinsa og alt!! Og kjerringa kjeftet på meg og spurte om jeg ikke kunne på noen måte ha fått betalt den i tide o.l. At jeg må da vite at en frist er en frist, de setter ikke de for moro skyld??! osv. Udregelig var ho!! Jeg gidder ikke det altså!! Skal jaggu bytte, ikke har jeg bindingstid heller.. Noen burde jobbe som portåpner i et fengsel eller noe, hvor de kunne sittet inne i et isolert rom å trykke på en knapp:-p Ble grinete sjøl og, he he.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 heh... sånn var ho jeg snakka med en gang også. Hadde fått delt opp en regning som var litt stor, men så betalte jeg inn mer enn det jeg trengte alikevel, og det ble litt frem og tilbake. Enden på visa var at jeg hadde glemt en regning, på 300 kr eller noe... de sperra telefon min, og jeg ringte for og høre... da fikk jeg samme regla.. "jo, det visste du. Den skulle betales da og da, du må sørge for å lese riktig".... JEG OVERSÅ DEN, SORRY!!! makan altså....
jentebanden Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jøss, ringte du for å beklage at du betalte tre dager for sent? Det får'n si! Det er nok ikke alle som er egnet som kundebehandlere nei!!!
mandel med to bøller og et frø Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 send meg en PM! Jeg jobber i telenor. kan nok sikker hjelpe:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Takk for det mandel, men det var jo ikke noe problem da. Betalte den jo isted, var bare litt forsinket. Men, dårlig å møte kundene sine sånn da:-\ Ble jaggu grinete sjøl et par minutter der, he he.
xxxJulianexxx Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Har du ikke hørt den telenorsangen til Hellbillies a? Sikkert en grunn til at de lagde den. Skjønner deg godt, samboeren min kranglet med telenor her for en stund siden pga en feil DE hadde gjort. Det endte med at telenordama la på røret:(
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hvorfor ringte du ? La oss si at du betalte den til rett tid men den ikke gikk ut pga pinse. Det er jo ikke ulovlig å betale 3 dager for sent.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 Fordi den skulle vært betalt torsdag. Skulle bare ringe så jeg slapp purregebyr.
pia_1 Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 HA!! Jeg har en god en fra Telenor. For ikke så altfor lenge siden var mobilen min sperret, ringte telenor fra min søsters mobil og lurte på hvorfor i h***** tlf min var stengt, da fikk jeg til svar at jeg skyldte 0.74 øre!!!!!!!! Jeg hadde ikke fått med meg på regningen at det sto 74 øre der og da stengte de den! Og de brukte 2 dager på å åpne tlf! ååå jeg var så sint at jeg ringte opp igjen og sa opp hele dritten. Det er takken etter jeg har vært kunde hos de lenge og betalt regningene i tide. Da var jeg en smule sint da:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2008 Seriøst??!! Da følger du reglementet til punkt og prikke vettø!! Gud! *riste på hodet* Det går ikke an!!!??! Skal gå over til Net Com senere idag ja, samme som mannen min. Blir en smule prinsippfast når det gjelder slike ting jeg ja!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 en grunn til at vi har sagt opp hos stjelehor! møkkaselskap deluks! (no offence du som jobbe hos telenor )
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2008 Har forsåvidt vært bort i et par hyggelige der og jeg altså, ifb med fri familie o.l. Men, nå er min bindingstid ute, og da hjelper det ikke med slike sure kundebehandlere. Snakket med skattetaten først og hun var liksom så kos, og så rett til hun sure der, blæh:\
Ksenia & Anjem Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Har bare positvie erfaringer med Telenor jeg..byttet nettopp til dem fra nextgentel..de var sure de
Nemesis Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Haha, Telenor er ikke sanne! Kjøpte en gang to mobiltelefoner med binding, og medlte adresseendring en måned etterpå. Telenor presterte da å si opp begge abonementene, og tengnet to nye abonement på den nye adressa. Gebyr: 100 per måned per telefon for å bryte bindingen, + to nye etableringsgebyr = fikk regning på 2600,- Da jeg ringte kundeservice beklaget de, kunne ikke skjønne hvorfor dette hadde skjedd og ba meg kaste regningene. Ringte kundeservice nok en gang da det kom en purring på beløpet. Nok en gang beklaget de, beløpet var ikke slettet. Men alt skulle være i orden, bare se bort fra purringen. Men tror dere ikke jeg fikk inkassovarsel på det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå