Gå til innhold

Vedr. klage til Nav...


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

må den være i papirform, eller kan den sendes på mail? Og hvor sender man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er til nav ville jeg sendt brev, husk å ta kopi av brevet så du har bevis for at det er sendt! Her er nav nemlig ekstremt gode til å rote bort alt mulig..

 

Send det til lederen på ditt lokale nav, så kan hun eventuellt sende det videre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er klage til Nav, klage PÅ nav altså... Hm, ja får ta en kopi, eller 5. De roter vel bort både mail og post antar jeg... *bannerogsverter*

Skrevet

Kan du ikke ringe til kommunen og høre med de? Eller distrikskontoret til Nav fylket du bor i. Vet at i Oppland så er det kontor på Lillehammer!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, jo kanskje jeg skal gjøre det...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...