Gå til innhold

Blødning i uke 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde i går en liten blødning. Det var ikke mye, kun litt lyse rosa blod på papiret når jeg var på toalettet. Fikk selvfølgelig helt panikk da jeg aldri før har opplevd blødning i svangerskap. Noen andre som har opplevd dette?

Skal til fastlegen i dag, og håper alt er bra med den lille. Hørte jo fosterlyden for 4 dager siden på kontroll, såregner med at alt er bra, men man vet jo aldri...

Noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Hadde det jeg også og var ganske edgy i et par dager. Hvis du likevel skal til fastlegen er det jo greit å nevne det da.

Skrevet

lykke til hos fastlege. hadde blødning i uke 15 (trodde det var uke 14, men termin ble flyttet 8 dager frem). dro på legevakten (var en helligdag, så fastlegen hadde stengt). der fant de ikke fosterlyd, så ble sendt på sykehuset til ultralyd. viste seg at ungen levde og hadde det helt fint. så blødningen var helt ufarlig, men man skal uansett til lege når man blør i svangerskapet, for å være sikker. lykke til, håper alt er helt fint:)

Skrevet

Takker for god støtte!

Var hos fastlegen, og alt så bra ut. Har ikke blødd mer i dag, så det ser ut som det roer seg. Jeg fikk også høre på hjertet til den lille, som banket som bare det...Ble sykemeldt ut uken, så nå skal jeg bare ta det med ro, og ruge på den lille...

Skrevet

Hadde blødning i 7. uke. Livredd dro jeg på legevakta sikker på at jeg kom til å miste... men en laaang time senere fikk vi se en liten bønne med et bankende hjerte :) Helt fantastisk... men kanskje det mest nyttige var at jeg lærte at blødninger i svangerskapet er laaaangt mer vanlig enn man tror. Så jeg fikk beskjed om at så lenge jeg blødde friskt blod og ikke hadde smerter var det mest sansynlig ikke farlig i det hele tatt :) Men at man uansett bør på det sjekket ut.

Lykke til, dette er nok helt sikkert ikke noe å være redd for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...