Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen får jeg besøk av en kollega med jentemage, så nå rydder jeg i gamle klær. Tar vare på noen veldig få plagg, men resten skal hun få hvis hun vil ha det. Det er så deilig å bli kvitt ting at jeg tar litt av. Babybjørnen, nei den trenger vi ikke selv om vi brukte den forrige helg. Har vi ikke litt mye sengetøy mon tro? Denne er da for liten eller er det den jeg brukte i går?

Jeg må visst se igjennom en gang til før hun kommer ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler av deg, du høres ut som meg.... her om dagen lette jeg etter en voksduk, "nei dritgrei, du ksata alle da du rydda til visning... du konkluderte med at vi kunne kjøpe ny"

hahahahah herre min hatt, jeg aner ikke hva jeg har kastet, men det ble ryddig..... men du, ta vare på noen ting til ungene får egne unger da, for det er så koselig å ha de bittesmå klærne fra da jeg var liten :-)

god rydd!

:-)

Skrevet

Been there, done that...

Det eneste aberet var at jeg trodde vi var ferdige med unger...og vips, så kommer det to til... *ler*

Du er flink og effektiv synes jeg. Deilig å få unna slike ting som bare tar opp plass, og som man vet ikke skal bli brukt igjen...

Men jeg er enig med Dritgrei...ta vare på litt tøy. Det kan være at dine unger synes det er stas å bruke noe av det "gamle" babytøyet til egne barn en dag... Ihvertfall lillesnupp...gutta kan vel risikere å få koner og kjærester som ikke synes det er fullt så stas...*ler*

Skrevet

Nå er det ryddet og jeg har innsett at dere har rett. Noe av det som var lagt i ut-haugen er hentet tilbake. Noe fordi det fortsatt passer og noe fordi det skal lagres.

Begge mine fedre (altså pappan til storebror og pappan til de to andre) har sånne mødre som sparer på alt. Jeg har ikke mottatt lysegule dresser i 100% nylon med stor glede for å si det sånn. Men det jeg tar vare på er jo annerledes, for det er jo fint. Ikke sant ;-)

Skrevet

Helt sant...Det er bare svigerdøtre som ikke skjønner slikt... *ler*

Skrevet

Jeg fant noe fint hvitt også da og noe som nok har vært lillebror sitt. De kjører til din side av den store byen på torsdag, så spares kommende svigerdøtre for det også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...