Gå til innhold

Noen som har tatt engelsk privatisteksamen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg kan forvente meg og hvor mye jeg må forberede meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er god på skriftlig engelsk, og ikke har lider av noe underskudd på fantasi-fronten, så skal det gå veldig greit.

Skrevet

Lese masse engelske bøker fremover og få det godt under huden altså:)

Og det holder vel det da?

Skrevet

Holder på med engelsk nå,kommer jeg opp i eksamen blir det evnt ikke før jul.Vi bruker bøkene "Targets".Har evnt læremål for disse bøkene

Skrevet

Jeg går ut i fra at det er på videregående nivå det er snakk om? I så fall er det ikke noe problem, bare du ikke er elendig til å tolke tekst.

Skrevet

Ja, det er videregående og Targets har jeg vært borti. Trenger kanskje å kjøpe den da! Takk for tips. Dette skal nok gå bra, alltid fått gode karakterer i "sånne" fag. Verre er det med matte og naturfag. Gruff....

Skrevet

Holder på med naturfag nå også,og skal starte med matte til høsten.Syns også det er mye tøffere fag.

Trøster meg med at det er den tyngste delen av naturfag vi har hatt nå i vår,blir vel noe lettere til høsten;iallfall stoff som jeg syns er lettere:-)

Gruer egentlig mest til matte,må nok finne noen som kan hjelpe meg litt der ja;-)

Lykke til:-)(skal ha muntlig høring i engelsk i ettermiddag:-( )

Skrevet

Hvis du kjøper den er det greit å kunne gjenfortelle noen av novellene i den,vite litt om handling,moral,plott,hovedpersonene o.l i historien.

Burde også kunne svare på et brev,skrive essay,jobbsøknad og sånne ting.

Skrevet

Og kunne noe om englands historie fra 1900 og fram til i dag.

Og hvordan det engelske språket har blitt slik det er i dag

Skrevet

He,he,kommer stadig på nye ting:-)

En tin læreren sa det var viktig å vite,en selvfølge at du vet:

Great Britain:England(London),Scotland(Edinbourgh),Wales(Cardiff)

United Kingdom:England,Scotland,Wales,Northern Islands

The British Isles:Britain,Ireland,the Isle of Man,the Orkney Island,the Shetland Island,the Hebrides,the Isle of Wight

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...