Maud Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Neida, det er ikke omgangssyke her. Lillebror er i en sterk "gjøre selv"-fase og i morges måtte han kle av seg selv siden ingen kom og tok ham opp. Pysj og bleie av og når han måtte tisse, så måtte han visst bare det... Da jeg kom inn på rommet sto han i senga si og sa "Æsj, jeg tissa. Så ækkelt, mamma". Jeg ble streng i stemmen og skjulte smilet og håper vi slipper flere sånne morgener. Han blir 3 om noen måneder og jeg hadde håpet sommeren skulle brukes til do-trening, men kanskje vi må vente litt til.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 hehehehehe.... hun som bor her er ikke to en gang, og det er ikke mange ukene siden vi måtte vsake madrasser og skinn og dyner og trekk for hun hadde tatt av seg pysj og bæsjebleie.... hun skulle jo hjelpe til må vite.... :-)
iznogood Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Må gjøre selv! bor i dette huset også. Skal ikke ha hjelp med noenting. Mellomsten sluttet med bleier før jul (ble 3 i januar) og han er blitt riktig så selvhjulpen :-) Om natten står han opp selv, tussler på badet, finner frem doring og krakk, klatrer opp på do, tørker seg, tar krakken til vasken og vasker hender, slukker lyset og går og legger seg! Jeg sitter ofte i en mørk krok om natten og jobber, så dette har jeg observert fra sidelinjen :-) Så der er håp for deg og sengetøyet :-) Sommeren er kjempefin tid å slutte med bleier - eller jaffal å gå litt uten bleier, så kan slutten komme når den kommer.
solkrem Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Huff det er virkelig kjedelige greier det der... Godt det er glimrende tørkevær da:) Jeg fikk virkelig flashback til sykehjem da det samme skjedde her for noen uker tilbake. Løsningen ble å snu nattdrakten bak fram. Men hun er bare 2 her da. Lykke til med avvenning - sender deg en god porsjon med tolmodighet;)
Plutseliten :) Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje det er trening han holder på med.....trener med å få av bleia fort-fort-fort for å tisse på doen )) Da er det deilig med det flotte tørkeværet vi har i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå