Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig hatt en sånn, er ikke noe som vet hvor jeg får kjøpt den billig?

Og noen som vet hvor mye man sparer hvis man kjøper den i Sverigè?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hart egentlig ikke svar på det du lurer på, men vil bare si at jeg har lagt merke til at Baby Bjørn generelt er veldig dyrt i Sverige...

Vippestolen f.eks var på tilbud på Happyland til 1000,-!!! Vanlig pris var 1200,- eller noe.. Og den koster jo 639,- her hvir jeg bor ihvertfall...

Ring happyland og spør om de har den så får du riktig pris der... :-)

Skrevet

ja ok, det kan jeg gjøre.

Så den her hjemme til 1800 kr, og syns det er en helt vanvittig pris:(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det finnes jo rimeligere alternativer da? Men det er helt sikkert en knakande god seng! :o)

Skrevet

1800kr for en reiseseng? hehe hadde jeg aldri betalt...betalte 699,. for min fra babyspesialisten, synes den var dyr nok..håper den har mange fine finesser til den prisen :)

Skrevet

Er veldig åpne for et rimligere alternativ hvis noen har det:)

Vi har en nå, sånn stor med netting på sidene. Og denne syns jeg er helt håpløs. Den er altfor stor.

Jeg vil ha en som er liten og lett å pakke med seg og ikke for tung:)

Men det må være litt kant på den sånn at ikke lillemann klatrer ut av den:)

Mamma25...... hvilken seng har du?

Skrevet

oj, ville aldri betalt så mye for en reiseseng. Synes ikke de virker så stabile som de andre sengene heller. Vi har nemlig vurdert å kjøpe en reiseseng for også å kunne bruke som "lekegrind" i enkelte situasjoner. Og da har BB vært den som virker minst praktisk. Har sett på babyshop og barnas hus at de selger noen til 300-400. Har ikke hørt noe om dem, men de virker i alle fall ganske stabile.

Skrevet

Den er mørkeblå fra Babyspesialiten..Den ble kåret best i test..God reiseseng :) Lett slå opp og ned.

Skrevet

Kom ikke inn på den linken jeg:(

Skrevet

Det er en sånn reise seng vi har, og jeg syns den er utrolig stor og tung. Vi er en del på camping og der får vi ikke plass til senga, så vi må ha en som er mindre.

De til 300 kr er veldig stabile men som sagt for stor. En venninne av meg har en bb og de er utrolig fornøyde med den. Den er veldig stabil og ungen hennes turner rundt oppe i den hehe.

Men er helt ening i at den er altfor dyr, er derfor jeg hadde håpet å finne den billigere et sted.

Har sett på finn også, men ingen som selger en:(

Skrevet

Dytter litt jeg:)

Skrevet

Vi har Baby Bjørn sin, er kjempefornøyd. Kjøpte den i fjor kostet 1500,- mener jeg. Den har vært med på 2 syden reiser, helt topp. Den er jo superlett + utrolig enkel. Vet ikke om et sted du kan kjøpe den billig, desverre.

Skrevet

Ok:)

Er den stødig? Mener om den står støtt hvis barnet reiser seg opp i den!

Har sikkleig lyst på den, den virker så liten og praktisk.

Følger det med madrass til den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...