Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Gleder meg sånn til UL...spent både på om alt ser fint ut fortsatt, termindato (siden tidlig UL i uke 12 og legen min på sist kontroll mente jeg er en uke lenger på vei enn det mensterminen sier) og selvsagt på kjønn. Dagene går jo sååååå seint.
AO3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Dvs du skal ha UL 20. mai? Det skal jeg også! Jeg gleder meg, men gruer meg også... Klarer ikke helt å se det for meg, og er selvsagt redd for å få en dårlig beskjed. :/ Heldigvis kjenner jeg liv nesten hver dag nå, det hjelper. Hva er din foreløbige termin?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Nå fikk jeg litt sånn deja-vu her...har ikke vi to hatt en tråd om dette før? Eller har ammetåka mi starta litt tidlig...hmmm... Foreløbig termin er 18 oktober, men tidlig UL og lege mener 11 okt er mer riktig...så blir spennende å se hva den "ekte" UL sier den 20 ))
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg var på ultralyd i dag og fikk vite at med stor sannsynlighet og 90% sikkerhet skal bli en jente... Min ultralydtermin var 2 dager tidligere enn hva legen min hadde kommet frem til.... Det var helt utrolig å se den lille ligge der og bevege seg, sutte å tommelen, åpne munnen, så nesten ut som hun lå å lo... hehe. Gleder oss veldig til midten av oktober... Lykke til på ultralyd om 1 uke...
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal dagen etter deg da, 21.mai. Er superspent på kjønn, har 3 gutter og håper vi får sett hva som er i magen : ) Skulle egntlig ikke vite kjønn denne gangen, men har ikke tjangs å la være å spørre når vi har sjansen... Blir så spennnende!!
AO3 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Det har vi, vet du... Jeg kom på det ca fem sekunder etter at jeg hadde trykket på "lagre". *hehe*
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal også på ultralyd den 20.mai..gleder oss veldig:) Det viktigste er at alt er fint med babyen, men er veldig spent på hvilket kjønn det er, så jeg håper de kan se det. Har en gutt fra før.
AO3 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Vi hadde ikke tenkt å få vite kjønnet... Med mindre vi ser det selv, selvsagt.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2008 Jeg trodde først jente, så gutt, og nå jente igjen. SÅ spent... Og for et par dager siden la jeg en liten tarot på nett og på et av kortene kom det opp et bilde av en liten gutt som gav en liten jente en blomst. (Har en sønn på 5 år fra før) DA ble jeg temmelig sikker på at det er ei lita snuppe inni magen min ja....og om 1 uke får jeg forhåpentligvis vite det litt mer sikkert...iiiiiiiiiih gleder meg )) Har tenkt å ta 3D UL litt senere i sommer også for å se hva som kommer frem der. Stoler ikke helt 100% på vanlig UL siden så mange har fått oppgitt feil kjønn der.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2008 høstbaby08:) hvor skal du på UL? Jeg skal på KK i Bergen.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal på Privat klinikk i Stavanger, kommer ikke på hva det heter...Har også hatt en liten følelse på jente, gutt og nå jente igjen, men magefølelsen er ikke like sterk som sist.spennende å se om det stemmer likevel.Har en gutt fra før, da jeg gikk gravid med han var jeg helt sikker på at det var gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå