Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 De kommer i vanlig tid denne mnd? Ikke noe mikkmakk pga 17.mai?? Spør fordi jeg må ringe NAV, igjen.. siden de har rota med permisjonen min... om de har tenkt og betale de ut denne uka, så må jeg ringe...NÅ... hehe:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg snakket med nav i april fordi pengene som alltid har kommet den 15 til meg, aldri kom. Da sa hun at de hadde fått nytt system, så det er ET kontor som tar seg av utbetalingene. (Stord) Og at jeg derfor ikke måtte regne med å få mer penger før 17.mai=( De skal komme i slutten av mnd...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja, men det er jo enda godt (for meg, altså). Nevnte jeg at jeg var lei av nav? Haha.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Bra det er godt for noen da=P Lei av nav?! Er det mulig?? hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hehe, ja ikke sant.. VELDIG MULIG!!!!! Etter og ha brukt HELE permisjonstiden til far på og maile/ringe/skrive dit, uten og se enden i tunellen, så er jeg MØKKLEI. Og når de endelig har gjort det de skal, så har de gjort det feil... *klørsegihodet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå