Gå til innhold

Er det noen her inne som fortsatt bruker rockeringen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det blitt noen resultater? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare brukt den en uke, vet ikke om den har gitt så mye resultater ennå. Men jeg syns jeg har blitt litt mindre rundt magen:)

Skrevet

Javisst bruker jeg den, minst 20 minutter hver dag. Har gått inn 5 cm i midjemål siden jeg begynte å mål, begynte vel å måle etter 2-3 ukers bruk. Så jeg har sikkert gått inn litt mer. Kjempemotiverende! Kan føye til at jeg går tur 4-6 ganger i uken + trener litt pilates nesten daglig, men det er etter at jeg begynte med rockeringen jeg har sett de store resultatene på magen og midjen. Spiser også sunt, kuttet helt ut brød etter jul og har gått ned 4 kilo. Dvs at jeg nå er sånn som jeg ønsker å være. :o)

Skrevet

eg bruker den, hatt den nesten 2 mnd nå :) fortsatt knall kjekt :) menbruker den ikke hver dag.. men minst 4 ganger i uka.. rokker mens eg ser hotel cæsar ;)

Skrevet

å resultate er blit mye bedre, men har ikke målt meg. tror eg skal kjøpe måleband i dag ;)

Skrevet

Ja, jeg gjør. Var litt labert i en ukes tid, da ble det bare 5 minutter noen dager, men prøver å få til minst 10-15 minutter pr dag. har mistet 5,5 cm med sideflesk og 4 cm om midjen og fått spørsmål fra mange venninner om link til nettsiden jeg bestilte på fordi de synes jeg er blitt så smal og fin rundt midjen og vil også prøve ;-)

Skrevet

Har ikke målt, men jeg ser det på magen. Dette er kombinert med jogging.

Jeg tar ti minutter (hvis ungene tilater det) om morgenen før dusjen, også tar jeg ti minutter (tjue hvis ikke jeg rakk om morgenen) foran tv om kvelden. Synes det er best etter jeg har jogga, for da er jeg varm og rocker fortere og hardere.

Må nødt å se tv mens jeg gjør det, for synes det er fryktelig kjedelig. Men det funker. Samboeren min sa at magen min var blitt fastere i går kveld, og han slenger ikke akkurat komlimenter etter meg til vanlig:)

Skrevet

Jeg bruker også fortsatt min. Har keisersnittmage, og den har blitt mye strammere synes jeg. :)

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...