Gå til innhold

spiser ders barn alle måltider ved spisebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her spises middag ALLTID ved spisebordet, og i helgene spiser vi frokost sammen ved spisebordet..

men i hverdagen spises frokost og kvelds i stua..

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke spisebord.. Altfor liten plass. Så lillemann sitter i høystolen (med bord) og spiser og vi i stua.. Gleder meg veldig til vi flytter så vi kan få frem kjøkkenbordet igjen, det savner jeg!

Skrevet

Altså han sitter jo i stua han også, mente at vi sitter ved sofan og han ved sidna;)

Skrevet

Spiser middag ved spisebordet på hverdager,stua i helgene.

Hender nok at frokosten blir inntatt i stua noen morgener før ungene skal på skolen.Har vi litt god tid liker de å sitte litt foran tv før de drar.

Litt sløv der kanskje men....;-)

Skrevet

Nei, langt der i fra... Men skulle gjerne gjort det... Men skal legge til at vi har norges mest matleie unge på 2,5 år. Så hvis han tvinges til å sitte ved bordet så spiser han ikke... Og det gjør ikke han noe å ikke spise en hel dag engang.. Så ofte må jeg passe på å gi han mat foran tven eller noe sånt...

Skrevet

Vi spiser alltid middag ved spisebordet. Og somregel kveldsmat, lunch og frokost også. Men hender flere ganger at han får spise kveldsmaten og/eller frokosten på sofan, mens han ser på barnetv eller tegnefilm.

Skrevet

Vi spiser frokost, og middag ved spisebordet, mens lunsjen inntas litt her eller der alt ettersom hva vi holder på med (evt. i stua foran tv, da mor trenger en pause med stumpen på sofaen i løpet av dagen og frøkna har sluttet å sove på dagtid). Kveldsmat spiser vi i stua foran tv med barne-tv!

Gjest armagedon
Skrevet

alle måltid vi inntar samtidlig spises på kjøkkenet/spisestua, dvs

frokost i helgene, middagene.

Ellers er det litt forskjellig, men storegutt her på 4 år får alltid spise kveldsmaten sin forran barne tv og det blir det vel at lilletuppa også gjør etterhvert tenker jeg:)

Skrevet

Nesten alltid ved spisebordet.

Pizza lørdag kveld blir i stua:)

Gutten vår leser Donald ved bordet. Kanskje ikke helt riktig, men da spiser han godt. Glemmer seg liksom, og spiser og leser:)

Skrevet

Må si jeg er litt slapp der. Når sambo er hjemme, spiser vi middag ved spisebordet. En sjelden gang når det bare er lillegutt og meg.

Spiser som regel i stua, eller ute på verandaen nå som det er varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...