Gå til innhold

Til dere som bruker fertilitetsmonitor;-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg kjøpe i dag.Noen som har erfaring med clearblue sin?Er den enkel i bruk noen som har blitt gravide???he he.Etter MA i februar har jeg ikke peiling på syklusen,så tenkte dette kunne være et greit alternativ til 100 tester hehe.

Tar i mot erfaringer med takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mannaen! Har du kjøpt allerede? Hvis ikke kan du kjøpe min. Den er helt ubrukt og forseglet. 30 testpinner følger med.:-)

Skrevet

Hei Collette.

mannen min har allerede kjøpt.Det var synd...Gleder meg til å begynne å bruke den.Har fått en kraftig blødning denne gangen.Helt jævlig.Nå gleder jeg meg til vi skal inn i en ny pp.Mannen er like ivrig som meg he he.Reiser til Polen i morgen med ungene.Gleder oss veldig.

Det skal bli godt å tenke på noe annet en uke.

Går det bra med deg.?

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...