Gå til innhold

Minner om BIM treff i ASKER onsdag 14 mai


Sitronelle

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ønsker velkommen til Bim treff i Asker på INtermezzo kl. 19.30. Se mer informasjon på BIM treff siden i menyen til venstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Så dessverre først dette innlegget nå, dagen etter treffet skulle vært. Jeg er kjempeinteressert i å få til et treff en dag! Synes også det er på tide med et treff for oss i Asker-området. Venter forresten nr 2 i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter også nr 2, tidlig i sep, og har veldig lyst til å bli kjent med noen her i området som er i samme situasjon. Jeg satte opp dette treffet, men ingen kom.....Men vi kan selvfølgelig prøve oss på et nytt treff og håpe at noen har lyst neste gang :) Jeg er sykemeldt nå, så kan treffes både dagtid og kveldstid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da synes jeg vi forsøker å sette opp et nytt treff. Jeg jobber redusert, så jeg kan også treffes dagtid noen av dagene. Hva med å prøve å finne en dag nå i slutten av mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Det vil jeg veldig gjerne. Da tar vi en dag i slutten av mai. Må bare sjekke hvilke dager som passer (Kan skrive det inn i morgen..) Men regner med å være ganske fleksibel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Så det skulle være BIM-treff på Intermezzo, men fant det ikke igjen under BIM-treff-siden. Blir det lagt der?

 

Veldig lyst til å treffes!

 

Termin beg. sept med nr .1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Synes vi prøver å sette opp et treff på intermezzo i Asker neste uke en dag. Nå er vi i alle fall tre stykker som ønsker å møtes, så får vi håpe flere melder sin interesse etterhvert. Hva med mandag 26. el tirsdag 27.? Jeg kan både dag- og kveldstid. Kan eventuelt også en annen dag den uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vil gjerne treffes til uken. Jeg kan både mandag og tirsdag. Dagtid passer utmerket, men kan også på kveldstid etter kl. 19. Hva med deg Karisma, hva passer best for deg? Foreslår vi blir enige om et tidspunkt og dag, og så kan vi poste det på BIM treff siden og se om noen fler dukker opp :) Det gjør det helt sikkert etterhvert i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har fri mandag, så da kan jeg hele dagen. Tirsdag jobber jeg til 12, det gjør jeg også onsdag. Torsdag har jeg fri!

 

Så mandag eller torsdag er egentlig best for meg! Hva med dere?

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da foreslår jeg mandag kl 12.00 på Intermezzo i Asker. Hvordan høres det ut for dere? Synes vi skal sette det opp på BIM-treff selv om det kanskje er litt kort varsel, men da har i alle fall flere muligheten til å joine oss:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god lørdag!!

 

Mandag kl. 12.00 høres supert ut! Vi får satse på pent vær så vi kan sitte ute.

 

Sett det opp på BIM-treff du, det kan da umulig være annet enn koselig hvis andre dukker opp også!

 

Da får vi bare satse på at vi finner ut hvem vi er, slik at vi ikke surrer rundt og leter etter hverandre i lang tid, he, he!! Får lete etter de med mage!! ;o)

 

Sees mandag da!!

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Blir gjerne med på mandag kl 12 på Intermezzo. -Om jeg er frisk... Klart å bli så forkjøla og ligger rett ut....Men satser på det!! Skriver i så fall inn her / på bim treff siden om jeg ikke kommer. Blir hyggelig. Jeg har godt synlig mage og lav så dere ser nok meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heei! Dessverre jobber jeg full dag i morgen og kan dessverre ikke være med. For oss med 8 til 16 jobb... Håper å få til et senere treff siden! Hadde vært hyggelig å truffet gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi må selvfølgelig få satt opp et kveldstreff også, slik at fler har mulighet for å treffes :) Men mulig vi som går hjemme også møtes innimellom på dagtid i tillegg for å få dagene til å gå :) Veldig lyst til å treffe deg og flere også. Når ser du for deg at du kan treffes? Noen dag neste uke f.eks? Passer 19.30 tiden greit? (Jeg skal helst ha fått lagt jenta mi før jeg kan dra avgårde på kvelden :) )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...