Poteto Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 tenkte å skrive ønskeliste til bursdagen hennes..
Ksenia & Anjem Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Tynn parkdress regntøy gummistøvler matboks og drikkeflaske joggesko ekstra klær til skift
Zitro Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Tøfler el. sandaler til innebruk... Jeg har aldri hatt bruk for drikkeflaske ihvertfall i min barnehage, ellers er jeg enig i alt det andre...
Ksenia & Anjem Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 barna i vår bhg bruker drikkeflasker ute nå som det er så varmt..smart synes jeg
Zitro Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Enig i det ja! Min bruker bare å ha mugger med vann ute også ha barna egen kopper der... Men tror jaggu jeg skal foreslå det med at de kan ha egne flasker isteden...
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Gode joggesko gummistøvler regndress parkdress matboks merkelapper:)' Og om du skal ønske noe til henne, ville jeg ha ønske ullklær til vinteren. Det er jo så dyrt og det er kjekt å få. Jenta mi har brukt en to delt fleecedress mye i barnehagen. Godt å ha under regndressen ol om det blir for kaldt.
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Også innesko selvfølgelig. Her har vi brukt sandaler og de er luftige og gode. Ser mange barn bruker crocs, men jeg synes de er litt ekle og henger seg fast i gulvet så det blir lett å snuble.
Poteto Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 takk hvilken mere anbefaler dere i regndress og parkdress? å eventuelt utesko..
Zitro Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har reimadress, reflex regntøy, viking gummistøvler og valige sandaler fra Eurosko til innebruk. Bruker å kjøpe ecco joggesko til han pga alt annet blir utslitt med engang...
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Vi har Helly Hansen regndress, exit vinterdress og skogstad vårdress og fleecedress. Viking goretex vintersko, viking joggesko og viking støvler. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå