Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Må man ha GU når man bestiller legetime om man mistenker dette?Eller holder det at man sier det lukter liksom?Jeg tør ikke bestille legetime,for jeg er så redd for GU..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 De må nok ta en prøve, men kanskje kan du ta den selv, det er med sånne lange q-tips. Spør! Kom deg til legen, det er så DIGG å bli kvitt den lukta!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Men jeg syns det er så ekkelt med den GUen,vertfall siden jeg kjenner legen min litt.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjenner legen min godt. Er aldri snakk om noe GU der i gården. Henvises til gynokolog. Det forstår de:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Jo men ikke sånn kjenner hverandre.Da jeg var gravid fikk vi en god tone osv.Merker liksom jeg kan snakke med han om det meste.Men jeg har så LITE LYST å vise han greia mi. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Kan du ikke bare ringe legekontoret å si at du trenger en hensvisning? Bare si at du vil ha en kvinnelig feks. Det er det mange som gjør, så han tenker nok ikke over det en gang:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Går det an altså?Å bare be om å få en annen?Koster dette penger? HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Du kan jo også spørre på apoteket da. Jeg fikk en gele som het "Actigel" og som virket veldig bra. Helt ufarlig å bruke. Og hjelper det fortsatt ikke kan du bestille time hos lege/gynokolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå