Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å dra dit i ferien. Det ser så fint ut der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempefint der!

Var der for en mnd siden.

Super plass,men vet ikke om jeg ville tatt med meg barna dit.

Ihvertfall der vi bodde var det trangt,og lite tilrettelagt for barnefamilier.

Monaco og Monte Carlo var også veldig fine,men her var det også smale gater og lett for de små å forsvinne i mengden.

Ser for meg at det er så mye folk der om sommeren at man må gå i kø overalt..

Men for al del,det er helt sikkert barnevennlige steder der også.

 

Skrevet

Så på noen hoteller med et lite kjøkken. Trenger det for flasker og grøt, det gjør det iallefall litt enklere.

Men jeg får undersøke litt mer før vi bestiller.

Eldste er fem år, så vi må tilrettelegge det for han. Han andre er et halvt år når vi drar, så han er vel stort sett fornøyd uansett hvor vi er:)

Er det noen fornøyelsesparker i nærheten der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...