Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Lurer på om det blir wok i dag. Kylling og så grønnsakre ri strimler elelr biter. Gulrot, kålrot, brokkoli og litt blomkål + mais. evt noen sukkererter. Og så koker jeg nudler og har i til slutt og en real dæsj kikoman/soyasaus.
snirkeline Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Uff,i dag har jeg ingen anelse...skal ha muntlig høring i engelsk i ettermiddag,så det er stort sett det eneste jeg klarer å tenke på:-( Må iallfall bli noe lettvint,kanskje jeg også får noen tips her:-)
Sassy. Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Makaronigrateng med skinke, rømme og paprika + salat og baguetter
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Tok svinefilet opp av frysa jeg, så da blir det wok med grønnsaker og sursøt saus pluss ris. Enkelt og greit.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 ville gjerne ha wok i dag, men sambo er lei. så da blir det fiskeboller, poteter og gulerøtter. enkelt og greit siden vi skal ha visning i kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå