Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Ja,så får vi se om vårpuss av nick gjør susen da. Jeg er ikke fortrolig med det,så.... ;o) Men måtte prøve,da forslaget kom. Her starta dagen med sne...så ja,det er som det pleier til 17.Mai her. Ha en finfin dag.Jeg skal ta "gymnastikken" "bøy og tøy" "opp og ned" "lalaaalalala"..... Hvem sa tv var kjedelig på 70 tallet? ;o)
Reveenka Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Se der ja, grattis med nytt nick! Det skal vel tilogmed jeg greie å huske! c",)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 plutselig sier det "POFF",og da er det endra igjen,hahahaa ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå