Gå til innhold

Ho Hoooooo,det er baaaare meg...!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,så får vi se om vårpuss av nick gjør susen da.

Jeg er ikke fortrolig med det,så.... ;o)

Men måtte prøve,da forslaget kom.

Her starta dagen med sne...så ja,det er som det pleier til 17.Mai her.

 

Ha en finfin dag.Jeg skal ta "gymnastikken"

"bøy og tøy"

"opp og ned"

"lalaaalalala".....

Hvem sa tv var kjedelig på 70 tallet?

 

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se der ja, grattis med nytt nick! Det skal vel tilogmed jeg greie å huske! c",)

Skrevet

plutselig sier det "POFF",og da er det endra igjen,hahahaa ;o)

 

Skrevet

Grattis med nytt nick!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...