Gjest elissa2 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 maling og diverse når en er gravid??? det er så mange som sier at gravide ikke skal male........noen som vet???
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Næsj, vi kan da male:) men pass på at det luftes godt samtidig, og bruk vannbasert maling. Er man fortsatt litt usikker, bruk maske:)
Gjest elissa2 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 dette hørest bra ut:) vi har kjøpt et stort hus for kort tid siden. som sårt trenger litt listemaling og diverse:) er det maling med olje vi helst ikke skal bruke da eller????
nussie Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Mal i vei:)) Jeg har malt barnerommet med vannbasert og ute har jeg malt lekestua til jenta mi med oljedekkbeis,dette hadde ingenting å si når det var ute:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 jeg fikk beskjed av både lege og helsestasjon om å holde meg langt unna maling. både oljebasert og vannbasert. så det er visst litt forskjellige meninger om dette. jeg vil anbefale deg å snakke med din egen jordmor om det. ta en telefon.
Ellebettemor Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Jeg holder meg unna maling når jeg er gravid- Snakk med helsesøster om dette!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg fikk også høre at jeg skulle holde meg unna. Vi tok ikke sjansen så stakkars kjærsten måtte gjøre alt alene
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har også fått beskjed om å holde meg langt unna, selv om det er vannbasert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå